8964

8964

Tuesday, October 28, 2008

W:「鴨仔在,都係鴨仔啦…」

今日(10月27日)係W的中曆生日。

一早過到去,見W已經好…差…又瘦了一圈…再皮包骨一點…

人又再易疲累一點…

我知大限都近了,說了一句生日快樂。佢笑一笑…

W原本叫知己幫佢按下摩,點知見到我,就話,「鴨仔在,都係鴨仔啦…」

我笑話:「我係你嫡系弟子黎嫁,盡得你珍傳…」

按左一陣…佢氣弱柔絲的話:「叻左好多啦…唔該晒…」我:「多得你囉…」

之後我同佢講話:「我老公話屋企夠大,有位,又有小朋友喜歡的狗仔,阿嫂和兩個小朋友可以來我家暫住,咁佢地咪唔洗分開住囉。」W最唔想佢地三個回港後東一個西一個,佢聽到後,又笑一笑:「好…唔該晒…」

朋友…唔洗講唔該啦…

No comments: