8964

8964

Saturday, October 25, 2008

隔離床打包…

今天,阿叔終於走了。要打包了。

W的心情,我想,也跟著匯豐去到$82…

早上佢太太,簡稱“阿嫂”幫佢洗過澡後,可能沖完水後,佢冇乜body fat和肌肉幫佢身體保溫,所以佢覺得好凍,蓋上兩張被也冷!想蓋被蓋埋個頭!我唔準佢!鬧佢:「黐線,蓋實個頭,死左都無人知!」佢唯有發脾氣話:「咪露出塊面囉!」

我話:「無野嫁…一陣就暖番,唔好驚啦…驚又心情差,心情差又會影響…」

唉…跟住佢又例牌心情惡劣一個上午…阿嫂叫佢飲Prosure又話人煩…唉…(我同阿嫂話,如果我家相公係咁,我實“車巴”佢嘆!邊得你咁好心機…)

又話凍,又驚死…又唔肯食…好似個spoiled child咁…

有時真想“車巴”佢…

過左一陣咪暖番囉…

不過隔離要打包了,W又心煩了,佢唯有耳塞住部ipod聽聖經去…

我臨走時和阿嫂說,「你今晚還是要陪佢過夜了…唔係,實嚇死佢…」

阿嫂問:「你看…他接受了沒有?」

我:「梗係未啦…佢知要死,但唔服氣,又regret,又不忿…好想開導佢,但有D野,只有佢自己幫到自己的啊…要佢自己悟…我真係唔想佢懷住咁樣心情走…」

No comments: