8964

8964

Thursday, October 23, 2008

改題為:笑中有淚……好似好D…

這天不知怎的,W的心情比較好,我這天又特別有時間,所以由頭到腳的為W按摩。佢又好有興致,教得好仔細。我又學得好開心。

搞搞下,都搞左成個幾鐘…

W問我按左咁耐,累唔累。咁我見我重有時間,咪話無問題,只係佢想唔想要囉,要咪按埋另一邊囉…

咁佢笑住話:「你咁講…我好難抗拒喎…我實話想喎…」

咦…識笑喎…幾好…咁咪按埋囉…當係我的實習囉…我知佢筋骨好緊好痛,按下會鬆D,咪按囉…

……

W的朋友為他出了一本詩集完他心願,我買左本俾佢簽名。

W提為“衷心的感激”…

大家…咪講D衰野…understood啦…

……

W的媽媽見W這一兩天狀態OK,跟我們講,話姑娘話如果keep住咁,會好轉的啊!佢問我係唔係…

唔…我無咁樂觀,不過他這幾天確是較好的啊。

我便對W和他媽媽說:「哪…我咁耐都無呃過你,你個狀態厘兩日都幾OK喎…keep住啦…哪…點講呢…你點都係黃嫁喇…你依家係隻蕉都係隻新鮮的蕉…幾醒神嫁!」

W笑一笑囉…

我知…我係個爛gag王…

我希望最低限度,我們可以苦中都可以作樂…雖然明知是笑中有淚…

2 comments:

fjcc said...

Your friend became "yellow"? i.e. The liver is failing. It's not a good sign.

wongduckie said...

i know...his bilirubin count has been 465 a week ago...and he has been yellow for a month already. Of course he is having liver failure.
But what i mean as 驚喜 is, having a good day with good mood lor...