8964

8964

Sunday, October 26, 2008

Close Encounters with the Third Kind...(part 2)

繼續要改筆鋒!

W的媽媽…係個極品…足以成為無線電視劇的刻薄奶奶的典範…

據我三個星期的緊密觀察,我真係唔想單獨對住佢。

聽過阿伯母日數夜數人地,再加W的妹妹、W阿知己和阿嫂的comment,我絕對認為伯母係極品一名!

自己一個帶三個細路大就係好偉大,阿嫂要照顧兩個更細的細路就應份…(好似話W的父親在他們十幾歲時死的。)

經典對白:(厘句我親耳聽,無屈佢…)Day 1入瑪麗時,伯母在我原全未見過阿嫂時就力數阿嫂說:「W死左呢,D錢,益左佢老婆!佢亂咁黎的…最好等兩個細路18歲先直接俾兩個細!」下??唔係嘛,唔屬性的我就話喇:「伯母,點得啊…佢兩個女…到18歲,咁由依家10歲到18歲,食風咩????」極品伯母就話喇:「咁個女佢老母都有份嫁!佢咪負責囉!」咁我繼續唔屬性的說:「係囉…咁阿W都有份喎…唔通死左就唔洗養啊?」咁佢就…講阿嫂點樣成日鬧個女啊等無關系的事…各位做人心抱的女人…驚嗎????有冇覺得厘個係極品?

(厘句又係我親耳聽,無屈佢…)「我個大仔之前個女友…屋企人好貪錢…再之前,邊個邊個又貪錢,都要俾唔知幾多幾多錢個外家,所以先兩次都結唔成之嘛!個細仔依家個老婆,又咁咁咁,成日候住D錢…唉…如果大仔求其搵個心抱回來,又係咁,就無好過有喇…我依家咪幫個仔洗下衫同煮個飯囉…」我想話:「伯母,係你個仔要搵個老婆,唔係你搵個心抱…唔該你化啦…大部份正常的阿媽都想個仔快D搵個老婆…唔會好似你咁…自私。老婆除左煮飯同洗衫,重可以一齊…開心下同埋呵呵呵搞下野…你係咪做埋先??」

(厘次又係我親耳聽,無屈佢…)數完阿嫂,又數W:「厘個仔,我齋蝕,今次重要洗錢…只有養佢,無回報的啊…」阿伯母…你個仔就死喇…重計?你今次都未洗洗錢喎…

(厘次又係我親耳聽,無屈佢…)阿嫂已回來,照顧W,伯母有一天,在我、W和阿嫂在場的時候,公然的打電話給阿知己,說:「無野,打下電話問候下你,食左飯未?你請了假沒有呢?」下?我終於知咩叫厚顏了…你乜身份去問人請左假未?係都你個仔問啦…好happy有個女人唔洗錢來服待你個仔咩?喂!你個仔未離婚嫁…佢老婆正正在你前面啊…無恥…又唔係有錢俾番人…

(厘次更離譜…我決定唔卸佢喇…)我原定和阿嫂決定星期日小朋友跟我回家,方便佢厘幾晚照顧W。咁小朋友喜歡小狗,fit 晒,兼且我家有位有床有工人。小朋友又歡喜。點知W的阿哥的plan日日轉又唔早inform大家,咁到我去接人時又話唔得,問阿伯母佢個仔幾時來到又唔知。咁手咪話我地照去玩,之後帶番來囉…咁件極品就話喇:「佢阿媽同你約嫁?我唔知喇…你叫佢自己同阿哥講。我唔決定喇(擺出一副臭臉…)!不過總之唔好做D會後侮的野囉…(更臭的臉…)」我又唔屬性,「下,出去行下咋…有幾後侮…大家都唔係24小時待在這裡啦…不過,唔關我事,我重可以大把野做!」頂!件極品…自己咪又係成日唔去睇W!一陣咪又係行開!見阿嫂和知己,就閃嫁喇!無騙大家!連我家相公見過佢都話極品跟本就自己唔想照顧個仔,最好有個盲毛做。極品同我講厘番話的時候,其實同W的另一個朋友S講野,一睇就知又係數人啦…。朋友S頻頻給我打眼色想甩身。之後醫院門口踫上她,朋友S話:「都唔知原來佢阿媽…咁…麻煩…聽到我唔想聽…W的性格咁,絕對係遺傳…唉…」

好正嫁…真係…睇住佢,成日口口聲聲讚阿知己點好點細心,阿嫂又點衰點衰…但我一D都唔buy…連阿知己都唔buy…佢話:「老實講,佢老婆人至義盡喇…都話離婚了,見你病重照顧你,想點…佢一家都唔化…佢阿媽,咪所有人做左心抱就衰。我依家唔係佢心抱都照顧佢個仔,佢覺有so,咪話我好!如果我真係同W一齊,又俾佢數臭嫁喇…」

總之伯母的極品表現,重有排可以寫…有冇聽過有奶奶會想收埋心抱結婚時外家送的金器呢?好好笑…

阿大伯都係好好玩嫁…約左人話帶小朋友去玩,但遲到兩個鐘無來電話,人地走左,佢話:「我遲到唔代表我cancel個appointment!」係!你俾緊幾百萬的生意大家做…

嘻嘻嘻…所以,當醫生A叫我小心照顧伯母的心情時,我其實想講…D咁mean的人,對人咁mean,乜都可以賴人,乜都係人錯…厘D人的生命力一定好強的。佢一定可以搵個scapegoat做替死鬼鬧衰佢,日日唱衰佢,所以伯母一定唔會有事的!

我知…我係心腸好差…無辦法啦…喂!厘個月的Close Encounter with the Third Kind…日日對住佢阿媽,對得D心地唔好的人多左…係會變衰嫁喇…

No comments: