8964

8964

Thursday, October 23, 2008

W:「最衰我病成咁…」

由和W相遇到現在,幫他推拿按摩很多次了,每次他也會教我一點點…

我每次都學多一點點…這是所謂的“助人自助”吧!

這天又開工,為他推一推…問W推得對否…

W:「你都進步左啦…比初初好好多了…唉…如果我唔係病成咁,可以教晒你啦…好易咋…」

我最怕病人講D“打輸仗”的說話,就說:「傻瓜!你依家咪教緊囉…每次少少嘛…一次好多,我都記唔晒啦…慢慢教囉…如果你身體好的時候,都識唔到我啦,兼且,多D muscle,無依家咁骨cham cham的話,難搵位添…」

……

係咪有少少爛gag呢…

No comments: