8964

8964

Saturday, October 25, 2008

性格主宰名運…

W的情緒超低落,體溫又低…又變得更易累,無精神…好多野都做唔到,連D simple arithmatics,佢都計唔到,要問人…佢問阿嫂,人地答得慢D或complcated左,又發脾氣…。話:「我自己計唔到,咁簡單,問你地都答唔到我…好煩…點解…你地咁…」

我就幫大家打下完場啦…佢重發脾氣…

之後,佢又要同我apologise,唉…

我只有話:「算啦…你有氣發脾氣,都係good signs…不過你要接受下人地不同的能力嫁…人地又唔係你,人地心急或者個心亂咪會慢D囉…唔好咁燥啦…阿嫂好多野煩嫁喇…」佢先收下聲…

我同阿嫂話,「你真辛苦,佢D脾四…」佢話:「病左之後…脾氣叫做好左D嫁喇…佢要個老婆又唔可以蠢,但又唔可以叻過佢,更加唔可以駁嘴…邊有咁perfect嫁…佢要個完美的relationship,邊有嫁…」我:「你真慘…教下佢陳百強首歌“莫道你在選擇人,人亦曾選擇你…”啦…唉…佢個人叻就真係好叻…但性格就真係有大缺憾…性格主宰名運啊…」

見到厘個谷底王…回家要好好的對我家相公先…

No comments: