8964

8964

Thursday, October 23, 2008

「朋友的相遇唔係random…」

過了這麼多天,佢好多朋友親戚都見到我日日探病,又幫佢這樣那樣。成日問我係佢邊個…

我話係佢朋友…大學同學。

咁大家又會話…唔怪得啦…識左咁耐,所以咁好朋友,又咁清楚佢…

我就會話…唔係喎…係就係89年入U識W,不過,佢讀左兩年佢就離開喇。走之前都無乜兩句嫁。在我記憶中,佢好似讀書的時候,連attendance都無幫我簽過,功課都無借過俾我抄…大家好remote的啊…嚴格來說,唔可以講係甚麼老朋友喎。我都係知道佢病左先認識佢喎…大慨…識左兩個幾3個星期咁大把啦!唔好問我佢之前D野…我乜都唔知喎,係厘幾日佢屋企人講我聽咋。我只係識病左的佢only。老實說…病之前的佢…即係無黃、無腹脹、無水腫但有肌肉的W,我係無乜印像的啊…

通常大家聽到都會“O” 晒嘴…

我就會話…這是好多個“剛剛” 遇上好多個“口岩口岩” 先會發生今次個情況。
1. 唔係佢個朋友要搵幾個佢的舊同班同學搵到我處,我跟本係唔會知佢搵舊同學…
2. 我今次完全無八掛嫁…我無問過人佢做乜搵人嫁,係爛gag同學爆料俾我聽,咁叫一齊去探病咋…我真係無八掛嫁…
3. 咁我唔係個中醫都唔會offer幫佢推拿按摩啦…咁我又唔會去多幾次喎…
4. 咁佢日日唔話要去醫院,偏偏我在場那天才要入院…
5. 咁佢朋友醫生A又係我家想公的同學,我又識…

咁就剛好,無端端關我事…

我一向認為世事的發生唔係random的,所有事的發生和人物的相遇係有個原因或關系的,所以,我覺得今次我係命中注定要做佢…鐘點女傭或part-time看護囉…

W話厘D就係“緣” …

我比較功利…我話:「我一定係前世殺佢全家,欠左佢,所以今世要還…重要一煲過杰杰地咁還…所以,唔洗mind喎…即管點我做野啦…」

1 comment:

Anonymous said...

鴨仔:
我都認為妳是前世欠了人家的, 所以要還喎...
可是我依然覺得妳很難得, 妳的堅持, 智慧令人佩服啊...

哈, 我都是個功利的人啊, 記著我幫妳簽了很多"attendance", 拿過很多筆記, 還有,還有...記著呀, 哈, 哈,哈...
甜甜