8964

8964

Sunday, October 26, 2008

心理準備…

今日,醫生幫佢轉去一間單人的房,等佢可以多少少時間見兩個細佬。W的狀態好差了。今日塊面好灰,無晒光采,大部份時間都是睡。佢依家基本上去廁所等都要阿嫂照顧,所以我去探病都係幫阿嫂和阿知己頂下場等佢地可以做下其它野。

睇情形…離開W要coma的時間都不遠了。醫生A叫我要warn下大家,be prepared。我知…日日睇住佢個身體…我自己都計到數,我係醫院都見過。不過如果要我同佢啊媽講…好難喎…佢阿媽…其實好惡頂…成日要在我面前數厘個數那個…日日數個心抱…真係好惡頂…我完全唔想同佢開個conversation!我叫醫生A自己搞掂佢…

點知醫生A同阿嫂講,叫阿嫂同W的阿媽講…阿嫂話佢唔會講的啊…一陣又會話佢咒佢個仔死嫁喇…好好笑…

厘D典形的婆媳野…我都係人地媳婦,我係唔會幫個無理婆婆的啊…兼且我親身見識過佢D極品行為…

結果,我叫佢阿妹自己搞掂佢…

我想,我就黎做完要做的野了,可以離開厘個怪雞家庭了…

因為,今日和相公剛去睇過W,佢都無乜精神理人我了。

我家相公都話佢離目的地不遠了。

No comments: