8964

8964

Thursday, October 23, 2008

W :「鴨仔…我唔想發你脾氣…」

吃飯對W來說是一個torture…

他也知道要吃多一點…但實情是胃部都給頂著,很多東西都吃不來。

我見著他吃飯的能力,是不斷下降的。在坪洲時還能勉強吃下半碗飯,到入了瑪麗時,都只是吃得一點點。醫生說他要限水,所以盡量所有流質都要有營養,如ProSure, Noni juice、保礦力等,吃飯就要選乾餐。但吃乾餐又常常會頂著胃,所以每次見他吃飯後總是脾氣最差的時間。吃飯後又要躺下才不會那麼頂…唉,看著也辛苦。

各人也關心,要他多吃一點,大家也常常問他想吃甚麼,每次他也發脾氣收場。

這天,得我和他另外兩個老朋友在場。

見他說要吃飯,幫他掏兩口飯,加點點菜讓他吃啦。見他吃得也可以,便順口問兩句「有甚麼想吃,明日帶給你吧…」

怎知,他忽然很燥的說:「個個常常都問,我也想吃呀,但我就是吃不下,還問!」我明白他的frustration,所以讓他發一兩下脾氣,我也無乜所謂,反正發洩一下情緒也是好的。就對他說:「好喇好喇…唔問你喇…你自己吃飯吧…不要像舊薑一樣的啊!」之後就行開下啦…

怎知,他吃罷那幾口飯後,躺在床上後,忽然,哭起上來。

我以為他吃飯後頂住,唔舒服嘛,便問他是否那裡不舒服啦,要唔要藥啊甚麼的啦。

怎知他說:「我唔想發你脾氣的啊…我好monk…人人日日都問…你估我唔想吃麼?我要吃得下才成嘛…我都好憎…」

我忙安慰他說:「唔好喊啦…我無野喎…明白你monk乜喎…發脾氣發洩下情緒ok喎,喊都ok喎…不過如果因為發左我脾氣所以就喊就好無謂囉…大家朋友understood啦!」「咁我地唔係你肚裡條蟲,有D野唔知就會問啦…咁我知你食野辛苦,你唔想我地問,以後唔問囉…不過你自己要計住食幾多野…少食多餐,好冇?如果係咁我就叫大家唔好日哦夜哦你食野喇…」

W點點頭…

接著哭著道:「我自己想做某D野,依家自己唔得,又要人地幫,人地做又可能我唔口岩我意思,又唔鍾意…所有野都要人幫…乜都做唔到…」

我拍拍他肩膊,緊緊的握一握手臂說:「人唔同時候都有唔同的need,你依家病嘛,咪等人幫下你囉。無問題喎。黎得睇你的朋友,都預左會幫你做野啦,唔洗介意喎。做左唔口岩你意思出聲咪得囉…由其是,我都唔係真係識你好耐,所以你要話我知你想點嘛…」

我喵一喵出面:「你知唔知,需要別人幫忙時,有人出手幫忙,也是很有福氣啊!你睇!出面有D阿伯無自己人幫嫁。」

「你知唔知?B哥(我們的舊同學)那天竟跟我說,“你真係日日去睇W,重幫佢按摩…真係唔話得,你想當年同佢都無乜兩句…咁如果有朝一日我同樣病左,你會唔會去睇我睬我?”哈!我叫佢去死屎啊…佢成日搵我睇病唔帶錢,我叫佢舊數未清新數免問啊…哈哈”你知唔知你都有人羨慕嫁…」W忍唔住笑了…

「還有,我都有得益的啊…可以幫人也是福氣啊!我有時間可以spare出來,不也是我的福氣嗎?所以不用擔心別人要付出。總之,有需要時就出聲,好嗎?」

W邊飲泣邊點頭…咁我就問:「食野好困難,我們是知道的,咁想搵D好味D的俾你食嘛…咁你有冇乜想食的呢?我去搵下囉…我老公食野好奄尖的,我慣左服待D picky eater嫁喇…」

W笑一笑話…「我想…食…咖喱…」

我:「咖喱!!!你個胃得唔得嫁…係咪太高的要求呢?」

W:「日式的啦…唔辣的嘛…」

我:「好好好!幫你買,不過你要自己乖乖的吃飯。我叫大家唔再問你,不過你要promise自己小食多餐,到真係食唔到要出聲!」
W:「好…」



舒了口氣…W的兩個朋友話見佢哭都唔知講乜,頻頻話我EQ高,得我講得掂佢…我話唔係呢…我只是面皮又厚又長氣…



搞左一輪,我夠鐘要走喇…拍拍佢肩膊,同佢say good bye,話會明天帶咖喱俾佢…

W忽然捉住我隻手…良久…良久…不知過了多久,才鬆開手說:「你趕住走…走先啦…」

朋友…understood喇…多餘野唔洗講喇…

No comments: