8964

8964

Monday, October 20, 2008

W入院…苦中求樂…

入了院多天…全世界無mood…

每天去,都是幫他買買三文治讓他吃兩口。

今天是我的生日,我告訴他我今天要去玩,不過我的生日願望早幾日送了給他,叫佢今日要好好的許願,不要浪費。他笑一笑祝我生日快樂。我說不如大家都快樂吧。

今日我們的爛gag同學來了探望…

W要影印身份証…我們見床後的雜物房內有部影印機,爛gag同學便問姑娘幫忙copy啦。怎知,佢話無影印機喎!點先…我眼花嗎?

咁爛gag同學就話喇:「唔洗怕…自己的事自己做…」跟住佢就慢慢移入間房,搞左一陣,又出來。

咁我咪問佢搞掂未囉…

佢話:「部機warm up 緊…等等…大家吹下水先…」(笑爆嘴…)

咁我咪企過D掩護佢囉…又過多一陣,佢又靜靜的移入間房…

登登!搞掂!

爛gag同學話:「我教D細佬係自己的事自己做嫁…」

……

之後我同W覆述話我家相公笑我和爛gag同學這個偷偷影印的incident:「咁大個人,40都來緊…偷影印…白痴如大學時代的行為!」

W都發出回心微笑。唔好似好耐無見笑容喇…

No comments: