8964

8964

Sunday, October 26, 2008

Close Encounters with the Third Kind...(part 1)

今日轉轉筆鋒,寫下W及他的家人…I mean佢同佢媽媽、哥哥等人…

今次除左係Intensive vourse in dealing with terminally ill patient外,重可以話係一個“Close Encounter with the Third Kind”。佢一家人都好騎尼嫁…

朋友成日warn我,話叫我be prepared,如果唔係W走的話會upset。

我話unlikely,佢又唔信…

說白一點,W跟本不是一個可愛的人…我去睇佢,只是盡了我做人的責任。Personally,我唔係咁attached to W。上兩個月,肥佬過身的事,我其實入肉好多。肥佬比較似我的屋企人。

兼且,上次肥佬突然死,之前我有D promise話做野重未做,佢就走左,所以有D la住la住。今次,我覺得,我可以為W做的和應承會做的都做了,所以,其實我比較安然。

點講呢?其實,重有就係日日對住W,你越對住佢,就越understand佢…

咁…你發現,有D野…佢自取的啊…例如,你點可以容忍自己痾血痾左半年唔理…

當痔瘡喎…好!當你無健康常識,咁如果知道自己係個無“D屎片”的人,最好做化療啦…又唔做…

咁OK,當你唔想做,改用alternative medicine,咁OK,無問題,咁做就跟足D啦…咁又做D唔做D…用阿知己的phrase,如果咁都有奇積就係對其它人的不公平!

人人見佢好叻,好有主見,由得佢,聽佢講…其實對我來說,佢只是一個怕死的膽小鬼。

痾血唔睇醫生唔係大膽,係怕死,係諱疾忌醫!Simply怕睇醫生之嘛…大家又錯誤理解佢,佢唔肯入院又容忍佢…其實佢驚之嘛…

佢叻,我無questions,不過其它野都一團糟…又固執又唔聽人講…

又話老婆煩,個unhappy marriage搞到佢病?!(佢阿媽都咁同我講!)話離婚又唔搞快D…回港後由知己照顧喎…作為一個女人和人地的老婆,厘D人係要“車巴”的!

Anyway,到厘個stage,有太太和知己照顧,咪上天對佢的眷顧囉…重想點…到依家,阿嫂回來送佢最後一程,又話其實都有感情…咁阿知己又點?唔係話離婚嗎?唉…又想“車巴”佢…

我其實好想同佢講…到厘處止步,最完美的了,有幾多人死時有兩個女人輪流服待呢?如果真俾佢大步攬過,重慘…兩個女人都話唔會留低喎…

哪…W只是The Third Kind 的其中一員…無佢極品啊媽又點有佢呢?

No comments: