8964

8964

Saturday, October 25, 2008

W:「你做乜今日咁心散…你想緊乜?」

今天是隔離床肝癌的中年漢離留的一天。醫生明言唔係今日走就明日走…

好明顯,W的心情也跟隨匯豐跌到新低…

當你知道隔離床的人現在所經歷的將會是自己往後所面對…會驚會怕是很正常的。

但老實說,其實我幾impressed by隔離阿叔。佢真係好安然嫁…at least seems to be。

偷聽佢地親戚朋友講野,佢屋企也剩下佢太太和一個好似中四咁上下的女兒。但大家其實都好prepare喇。因為佢地覺得他們一家已盡力做所有他們可以做的事了。所都無撼了。兼且在過去的兩年,他們一家都做好心理準備,想說的大家都說了,所以他們一家都好平靜。阿叔早兩日home leave的時候還網上賭了兩場波添!(好滿足了吧…)

我一邊聽佢地一班親戚講野,一邊幫W按摩。我都關心阿叔的病情嘛…想知佢一直experience D乜嘛…I've never been that close to death。

咁按按下…

W輕聲說:「你做乜今日咁心散…你想緊乜?」

唉…我記得W話幫人按摩要用心…咁我係…聽緊人講野…無得呃佢:「我聽緊人地講病情囉…」

W無答口…

……

之後佢媽媽問我話佢今日好似差左…我話梗係啦…隔離咁柴…又一樣cancer,實會影響心情啦…

佢媽媽問:「佢知道嗎?」

我心想,你當佢死嫁!?咁都唔知?但口說:「W咁醒,唔睇,聽都知啦…我心散,聽緊隔離佢都知啦!實有影響喎…」

按左成個幾鐘,夠鐘要走要番工喇…同佢講,:「我夠鐘,要走喇,聽日再幫你按喇…我明你擔心乜…唔好想咁多,唔好理人地點…」

W合埋眼講:「可唔可以俾多少少時間我,俾多5分鐘我啦…」

唉…知佢好擔心…幫佢按多一會兒。

但終歸要趕上班,唯有對他說:「唉…我只可以幫你做D表面野…有D野我真係無辨法,要靠你自己…」

W說:「得嫁喇…夠嫁喇…」

No comments: