8964

8964

Friday, June 13, 2008

Om Shanti Om (2007)



厘套戲係今年2008香港電影節的印度代表。

整套戲給我好fancy好七彩的感覺。而當我自己看完《OSO》走出戲院的那時,確實也覺得十分娛樂,且感到滿足。故事圍繞片場,有30年前拍戲的場面,好好笑。主角又係SRK…真懷疑電影節的籌委係SRK的Fans!點解兩年都係SRK呢?女主角係Deepika Padukone,眼大大,幾靚女。(唔…大部份的印度女星都可以咁樣describe的。)

Anyway。故事由1977年開始,男主角是寂寂無名的演員,一心想成名,他迷戀住一個當紅的女星,當然女主角愛愛的是另一個啦…(咁當然係男人不壞,女人不愛咁囉)…但當女主角以為自己好幸福的時候,卻被她的愛人因為利益問題活生生把女主角燒死!而男主角剛好在現場,他憤不顧身的去救女主角,可惜被她丈夫的手下打致重傷,最後男女主角都死去。男主角後來投胎變了超級巨星,不過上世的記憶依然殘留著,命運把他帶回案發現場,所有的記憶因此慢慢恢復,男主角不但和前世的母親相認,也找到了好友Pappu,並決定要為女主角復仇,將壞人繩之以法。

整體感覺良好,有好笑有趣的橋段、浪漫單純的愛情,配上了旋律動人的歌曲,以及多元華麗的舞蹈加上戲內的每一首歌都非常好聽。(我就開始左我download印度片ost的另一個興趣了…嘻…)。成套戲,有親情、友情、愛情,喜劇、懸疑、神怪,通通都有,就像一份大雜錦!不過又炒得好好食喎。

全片最開心的是,也是片中真正最經典的,應該還是那首〈Deewangi Deewangi〉。《OSO》一連找來31位明星為本片客串這首歌舞,不僅成為本片宣傳重點之一,也看得出導演Farah Khan和SRK在寶萊塢的號召力。
見到一堆Bollywood明星客串出現跳番part舞,雖然好多星我都未識,不過場面好開心熱鬧。

睇完套戲,散場的時候,我都不禁哼出Om Shanti Om的主題曲〈Deewangi Deewangi〉!我現在的電話鈴聲還是“Om Shanti Om” 呢!

1 comment:

Unknown said...

我地一齊約埋去睇架, 勁開心呀!! 真係好好睇~
睇完會不自覺咁哼佢嘅主題曲〈Deewangi Deewangi〉架~~
我地之後都有去重慶買返俾D未睇嘅friends睇呀~~
我仲download返佢成隻soundtrack添, 整咗落MP3同ringtone添呀, yeah !!