8964

8964

Saturday, June 14, 2008

Jodhaa Akbar (2008)



選擇睇這套電影係因為係古裝片。好想睇下印度的古裝片是如何的…中國/香港早排的矯忸做作的古裝片都睇得人悶悶的…係時候搵其它野刺激下…

當然,重想睇下…唔…香港人鍾意的數字遊戲:“多於 80 隻大苯象, 100 匹馬,和55隻駱駝用於拍攝本片。 其中一首歌 “Azeem O Shan, Shahenshah”, 的歌舞場面用上1000,係1000個臨時演員. 全片的首飾共用了400kg金!” 的排場囉。

女主角是一個印度公主,由Aishwarya Rai飾演。無野講…好靚…好靚…靚到係,就算佢戴住一個大到成隻手鐲咁大的鼻環都好靚…唔似一隻牛!她跟本就像是一個印度公主的化身!不過題外話…我唔知佢帶住咁大的首飾點上床睡覺呢。



男主角係型仔Hrithik Roshan,我鍾意!不過呢個係古裝造型就…不過有場佢露了上身耍劍的場面…哇…身形…超好睇…就連和我一起睇的老媽也一邊睇一邊感嘆…“哇…點得佢咁大隻嫁…” 好好笑。

呢套戲係由十六世紀開始,講2個不同宗教、文化既男女主角因政治婚姻而認識,咁當然初頭男女主角都無感情啦,到後來經歷過種種事而互生情愫。(都好老生常談的愛情橋囉…)導演話係跟據歷史改篇,但有70%是「老作/創作」的。

我的印度朋友話Jodha Akbar最大的“老作”是,Akbar大帝…事實上,身裁矮少,邊有Hrithik咁大隻,咁“樣眼” 喎…嘻嘻!

Anyway,因為佢的“創作”,套戲上畫的時候有好多爭議,亦曾在部份印度地區被禁上影。但最終,此片因為口碑,在印度本土成為Superhit,在英、美亦有好好的口碑。

戲中涉及好多戰爭場面。中國古代戰爭片只會騎馬出現,但厘次o係印度,就會出埋大象、駱駝。厘套片最吸引我的,除了男女主角外,就是那些一絲不苟的服裝設計和set。好富貴,好華麗…

順帶一提,電影裏的一首歌"Jashn-E-Bahaara"非常好聽,每一次聽我都會想起電影中男主角著迷地看著女主角個樣。無想過印度杼情歌都會好聽喎。不過,當你發現歌手的真實外表的時候,你會無比失落,都係唔知

2 comments:

Unknown said...

呢套我都未睇, 不過佢地話d衫真係好靚, 男主角又大隻!! 我都要搵日問你借嚟睇先得, 因為係我嘅至愛 -- Aishwarya Rai做架嘛~~
一定要睇嘅!!

Anonymous said...

歌好聽, 人好靚, 但hrithik加pit so, 有d搞笑, 唔同哂囉!
套戲唔arm我口味...