8964

8964

Sunday, June 29, 2008

韓劇:魔女柔熙



一定要寫下厘套劇! 我要寫一篇刻薄的劇評!

我係滿懷歡喜咁開始睇…頭一至五集都幾好笑幾好睇…點知睇到第六集,之後,我就不斷拖行個mouse…極速咁fast forward剩下的十集!係!係十集!!如果係VCD,我敢擔保我係會以32X以上的速度fast forward!死未!?

是但啦…講下劇情…

成功的職業女性馬柔熙對愛情總是茫茫然,她渴望戀愛,夢想著與她的初戀對像前輩俊河談一場戀愛。然而她的日常就是一個只會穿上黑色套裝的悶蛋女強人!她的相睇約會一直是失敗的!

蔡戊龍則與柔熙相反,性情溫和的他是位愛情至上主義者。不過在戊龍的心目中,這個世界上的女人只有他的女友勝美。戊龍的夢想是成為一流的西餐料理大師,為此,他不惜從醫科大學退學。

機緣巧合,柔熙和戊龍踫上了,並簽訂了協助柔熙戀愛的合同。柔熙將要接受戊龍的指導,成為一個得男人歡心,能相睇成功的女性。(頭一至六集講厘D,所以幾好笑幾好睇…)

六集後就…唉…當然係柔熙和戊龍教教下就搭上了啦…唔愛又愛咁囉…拉拉扯扯囉;戊龍和正印女友又當然因為咁又要拖拖拉拉…咦咦哦哦啦;柔熙的初戀對像前輩俊河又回來爭多一份,柔熙又心有蓮漪;戊龍的靚仔師父Johnny又想一齊大混戰追柔熙!哇…足足五角大戰!

咪以為多角就會精采…劇情其實只會變得離曬譜。如果個編劇唔係「智障」就係「腦殘」了!(其實都係一樣…)

明明講前輩好有機心嘛…點知出D追女橋係老土至極的勇救佳人加上扮受傷搏同情第…唉…咁又話魔女柔熙好醒…點會睇唔出喎…唉…

編劇除了智障還要患上了老人痴呆…他是原全忘記了之前的劇情…明明講到前輩搞左好多野要爭女,點知突然間又話放棄唔爭喎…要金楨勳做壞人無問題…做就唔該寫得好D…一時又話佢係為左野心出盡惡橋去追番柔熙…一時又講到好似係真心愛柔熙咁,前輩變成一個原全精神分裂的角色。

戊龍的「擘腿」就更悶…和勝美解釋自己唔係「擘腿」都講左七、八集…勝美唔悶我都悶啦…

柔熙又話自己愛前輩…之後唔覺意鍾意左戊龍…都無所謂…預左啦!之但係,等等下戊龍表白…佢無端端又話想聽Johnny表白喎…又老人痴呆了嗎?你究竟想聽邊個表白?

唉…是但啦…睇番男人…因為金楨勳做左一個精神分裂的「奸角」,無咁charming啦…戊龍又「擘腿」到離晒譜…所以得到女性觀眾的注目就變了Johnny了!

飾演Johnny的叫Dennis Joseph O’neil,是個美韓混血兒,都幾”dep” 得杯落嫁…呵呵呵…

No comments: