8964

8964

Sunday, June 15, 2008

Dhoom 2 (2006)



勁正!好精采!節奏明快!可以話係暫時我最鍾意的Bollywood movie.

Dhoom 2承襲第一集,Jai(Abhishek Bachchan飾演)和Ali(Uday Chopra飾演)依然繼續代表孟買警方打擊犯罪,而本集的反派角色則換成Hrithik Roshan和Aishwarya Rai聯合飾演的國際大盜Aryan和Sunehiri。

Ok,老實講,我睇厘套戲,係睇以首位出場的型仔Hrithik Roshan。係咁嫁喇…

今次,好明顯,Hrithik就搶了Abhishek Bachchan和Uday Chopra的風頭,本集的第一男主角,就變了Hrithik Roshan。而整部片的重心幾乎都繞在他身上,許多動作和歌舞的設計,跟本就是要讓要讓Hrithik耍帥個夠!不過,這次Hrithik確實也令我驚豔!網上就有洋女子以為是Hrithik是一個Italian呢!加上他的背心加上一流舞姿,女子真的是吃盡冰淇淋。呵呵呵。(又要抹一抹口水…)

男觀眾不用怕,你們有的是印度西施Aishwarya Rai!今次就可以讓大家眼定定的看穿上小背心加熱褲的Ash!結果,男女觀眾是可以各取所需,皆大歡喜了。

老實說,《Dhoom 2》的故事發展,其實完全在意料之中,沒有太大的新意,但這完全不影響觀看這部電影的樂趣。因為真是動作連連:火車打鬥、沙漠滑沙、水上摩托車、電單車追逐戰等,再加上奪寶元素,所以可以話係睇到目不暇給!我在3個小時中就是陶醉在電影流暢的動作場面和單純的敘事而大獲滿足。《Dhoom 2》確實是一部十足娛樂的電影。

不僅是特效連連的動作場面,今次Dhoom 2的歌舞場面也得精采了。比較像是看MV。長手長腳的Hrithik和高挑的Ash在視覺上確實是完美的組合呢。

其中Dhoom 2的OST也不錯。其中Dhoom Again的MV好正…

印度同學話雖然Dhoom第一集無Hrithik,不過都好睇喎。好!就等佢借俾我睇啦!

4 comments:

Unknown said...

呢套我睇咗一半左右啦, 仲未睇完...
之後有次去佢屋企湊仔, 佢有個高清版, 不過因為佢個仔唔想睇, 所以我都冇得睇囉~~

Anonymous said...

睇完Dhoom 2走去睇Dhoom 1, 會覺得第2集好睇好多, d人又型又靚好多喇!

Unknown said...

咁係咪應該睇Dhoom1先呢?? 我仲可以架, 我未睇完Dhoom2架, haha~

wongduckie said...

我個印度同學話俾個Dhoom 1我嫁!