8964

8964

Thursday, June 12, 2008

My Bollywood Acquaintance

Bollywood movie! 好多好多年前到印度尼泊爾旅遊時都見識過了。不過那時候…踫巧看到的可能是低成本的作品吧,所以都只是覺得好搞笑…

不過經過上年電影節看了Bollywood電影“Don” ,發現印度電影原來也可以很精采,又抵睇(佢地D戲是以3個小時為單位的啊!),所以就開好愛上了Bollywood!

今年再接再厲,睇了“Om Shanti Om” 。哇…睇得好開心喎,基乎乜原素都有。愛情、縣疑、武打都有,當然還有不可決少的歌舞啦!所以基本上是不會沉悶的!

在電影狂熱的朋友和印傭的推介下,到重慶買了十多隻Bollywood電影回來煲。原來有很多都可以推介的啊!

睇Bollywood,首先要明白,歌舞是一個必然的element。如果覺得做做下戲就唱歌跳舞是不能接受的,那麼就忘記了Bollywood吧。Bollywood 是不適合你的!不過近年,他們的歌舞情節都改良了好多,很多時都會當是MV般加落去,順眼多了。

電影題材方面,很多時都是愛情、家庭論理等。愛情片就成日都係講要打破家族、等級袈鎖等。問過我的印度朋友,她解釋說就算現在,很多家庭還是會搞arranged marriage的,所以這些題材都能引起很多人的共鳴。而這些成日要搞到人喊的愛情片也是他們的主流。

另外,我阿媽的睇會是,“點解佢地D屋成日都咁大間呢?人人都好似係好有錢咁喎…” 唔…說回來,可能係反影觀眾的夢掛…當生話艱難和 miserable的時候,好理所當然,會想追求或睇一D illusion。咁有浪漫的愛情加上大家都夢想有的靚屋加靚車,實在會幫到大家拋開生活的苦悶吧。當你miserable的時候,我想大家都不會想見到白燕和張活游擠在板間房裡吧…

至於主角方面,印度女星都以美豔聞名…印度西施Aishwarya Rai!天啊…美得…不能形容…而且身栽也一流的啊!就是女子看到也要抹一抹嘴角的口水,更不要說男子吧…

至於男角方面,不得不提的是SRK Shahrukh Khan了。他是最最最紅的男星。依據我的印傭所提供消息,他是最有錢的印度明星呢!她說,觀眾都喜歡他好可愛喎…唔…這就要講觀點與角度了。影帝是合理的,演技是不錯,不過外表就…not my cup of tea囉…鼻實在是太大了…試想想…成龍和張學友變了印度人是也。

近日有個勁紅的,後生D的印度男星Hrithik Roshan,哇!乖乖不得了,Super Hot!!外表不賴,又高又大隻,跳舞又勁,是近日Bollywood的超人氣男星!和我一起學書法國畫的印度同學每當說到Hrithik都一臉讚嘆的說:“His body just look like a Greek God!”死未!?她還是一個已婚有個小孩的女子呢!我嘛…口水是流過不停的了…嘻嘻…

看到這裡…唔…聽落…印度電影也不錯吧…

所以,慢慢我又會介紹下我睇過的電影,希望多D人會留意啦。

1 comment:

Unknown said...

係呀, Bollywood movie真係好正架~而且我本身又勁鍾意睇歌舞movie, so good !! 睇完想去學跳bollywood添呀~~
我就係去重慶搵個印度”朋友”推介下幫佢地買咗十幾隻碟返嚟喇~~ 佢個印傭好開心架~~
而我嘅至愛女主角就係…印度西施Aishwarya Rai !! 我係睇完佢一套Hollywood嘅movie而鍾意佢, 再去睇返佢D movie架~ 佢真係勁fit, 勁靚架!!
男角我就鍾意D後生D嘅… Hrithik Roshan, 真係好得!! 個樣鬼鬼地, 好似mix咁, 又大隻又高, 跳舞勁正!!
大家一齊睇吓啦, 真係好正架!!