8964

8964

Friday, June 13, 2008

Don - The Chase Begins Again (2006)



這是我入門Bollywood的電影。是在2007香港電影節睇的。差D因為夾唔到時間而放棄了。但因為電影狂熱朋友的熱烈推介而「補飛」睇了。

哇!好精采!三個小時直落又真係無冷場。結局更是完全無想過。就係因為厘套戲,引起我去睇其它Bollywood!所以可知厘套幾精采!

故事係講,SRK一人分飾兩角,一忠一奸。故事由女主角細佬被阿Don(十級奸的黑幫頭目)殺死開始,當然女主角要混入Don身邊報仇。而另一方面貎似Don的Vijay被肥佬探長邀請參加他部署的計劃‧‧‧好複雜,總之緊張到ending‧結局重要係非常出人意表添!(講晒就唔好睇的了。)

動作場面連場,又跳飛機,又飛車…當然又又幾場歌舞咁啦!

Don是我的第一套認真睇的印度電影,俾我見識到人地的大製作…

喂!香港人…真係唔好咁自大喇…

3 comments:

Unknown said...

我仲未睇呀~~

Anonymous said...

呢套我都睇到目不轉晴, 另一套本年度既hit movie"race"都有呢個感覺, 你又睇左未呀?

wongduckie said...

係咩係咩?未睇喎!要記錄在案,買來睇先!