8964

8964

Tuesday, February 24, 2009

點解???我買唔到So I Sing Live!

我星期日落左信和,行左兩間舖都無蘇永康的《So I sing Live》!!!

真係咁好賣??我想支持佢,唔download喎!



星期一又跑落Time sqaure下面的CQ Warehouse…都無!?有無搞錯??

今日要試下HMV喇…

D歌好正!佢首「囍帖街」好正!Live麼喎…想點?


By the way…點解咁支持佢?

一來佢唱歌係好掂!

二來,佢同我家相公一樣叫“William So”…重要同日生日喎!

一定要支持啦!

…不過要繼續搵…我唔想買DVD轉CD咁煩啊…

No comments: