8964

8964

Wednesday, February 4, 2009

「2009己丑新春高雄台南「你賴屎」旅行團」簡介

去之前想左好耐今次個團名…因為剛學了幾句泰文,是故今次個團名為「新春高雄台南「你賴屎」旅行團」(用Tony Jaa口吻講…意謂“新春七彩團”!)…

都幾好意頭嫁!

今年的參加者少左(雖然少極都有8個)!D鐵腳如大頭一家和Mandy一家都因工唔參加得…所以,以唔好心地的我來寫,今次個blog都係寫黎引佢地嫁喇…尤其是,今次真係飲食團,佢地一定會流口水…嘻嘻嘻…

人物介紹:


1. 係我!今次的史官,負責記錄所有野…兼香港區聯絡人。
2. 懶懶蘇醫生…除左俾埋我份錢,無乜特異功能…
3. Simon哥,會計師助理,幫會計師手處理公數。
4. Bibi,永遠榮譽會計師,每次都幫大家計公數。
5. Sara,酷愛任何形式肥豬肉之人…
6. Dora姨,是次導遊及台灣的聯絡工作。托佢鴻福,今次得高人指點,好多正野食!
7. 陳總,負責坐尾位…兼任貨車跟車!
8. Dee,佢自己話自己正在「hom 家富貴」中,所以好得閒去旅行的金融人。

因為人多,又要短時間跨區(我地由高雄-台南市-關子嶺(近嘉義)-高雄),所以今次決定又包車。一架十人車,坐得鬆鬆地,重可以坐多一個朋友咁,車租大慨NT6000一日。每人每日大慨$200。價錢都可以。兼且來往各食店都方便很多。記住要帶小size的行理袋啊!方便塞上車。

住宿上,一晚正常飯店,一晚Motel(即Love Hotel,可以試試一班人一齊去偷情),和一晚溫泉旅館。

Ok. Let's go 喇!

1 comment:

Anonymous said...

嘩!去左台灣玩甘開心? 我都好鍾意去台灣,因為好多街邊野食, 期待你既旅遊遊記; BTW, 唔該幫我話俾蘇醫生知, 我哋一家好掛住佢,聽日會帶個囡去拜訪佢。=P