8964

8964

Thursday, February 5, 2009

Day 1 上半場:「禁止趕羚羊」- 旗津之旅

我地一行7人搭乘港龍機,上午10時半就到高雄了。因為陳總遲左confirm話一同去,所以佢要中午才抵步。不過無所謂喎。因為機場好近其中一個景點 - 旗津,所以我地meet up左司機之後,就先去旗津遊玩,之後再番機場「執」番陳總囉。

旗津係一個長形小島,旗津半島舊稱「旗後半島」,是高雄最早的發祥地,位於高雄港西側,為一海外沙洲,可以搭乘渡輪前往旗津,不過也只要幾分鐘的航程。現在銜接高雄市的過港隧道通車後,方便多了。

我們因為有車,所以無緣乘船,只能到旗津渡輪站外一遊。好多人都會prefer由高雄市中心乘船到旗津,雖然只有幾分鐘航程,但高雄港灣景觀都睇晒。點講呢?旗津有D似香港的長洲囉…係一個漁港,有海鮮食,有沙灘,有廟咁囉。聽落好似好悶咁,不過因為是日好好天,所以都好爽!
Perfect的藍天!


好多人一到就會睇個旗后碼頭,不過老實講,吸引我的唔係個碼頭(我竟然唔記得影個碼頭全景!)…而係個指示牌…


哇…「toward LOVE Pier 往真愛 碼頭」!!!都唔好話唔殺死人!話時話,台灣都真係好多骨痹野…好多「愛戀」呀,「真愛」呀,「幸福」呀,「浪漫」呀…等等。我地厘D粗鄙的香港人,有時都唔係好頂得順。所以大家都立即飛身過對面馬路,逛街去也。

旗津的主要特色店都在旗后碼頭附近的旗后區,即廟前路是也。


唔好以為係路邊雪糕筒,其實係帽子!因為見係禁止趕「X樣」,所以買左兩頂回家和Robby大少練行「8」字步! 途中我因為戴住厘頂帽,所以被途人拉住影相。超搞笑!


廟前路大多是地道小吃,玉啊、水果盆、油炸食物等…其實,成個台南都是吃地道小吃的。而高雄,因為是台灣的海洋首都,所以都是「靠海食海」…唔知點解,佢地所有以「花枝」為名或提材的食物都好好味啊!

NT10一串的花枝丸!可以自由搭配調味粉!有Wasabi、黑胡椒、白胡椒、辣椒、鹽…任選。


大家一致認為最好味的其貌不揚的墨魚香腸!真係好醜怪,不過好好味!比原塊墨魚好味喎!

蝦片都幾好食…
當然重有其它小食啦…不過太多喇…不能盡錄囉…

廟前路上有天后宮,常年都香火鼎盛。我地香港人,初三剛去過車公廟,所以唔洗喇,無入到。

行到廟前路的盡頭就到海岸公園了。一望空闊,個加上天氣好正,好爽啊!夏天在這裡游水都應該幾正!






之後我地就去食午飯啦…一頓7人「海鮮」午餐,NT2000,OK啦…



啊…不要忘記…椅子都要心形…唉…


之後,“檯面理由”係夠鐘要回機場接陳總,“檯底理由”為我地懶,唔願行,所以路過旗後山、旗後砲台和旗後燈塔而不入。聽聞砲台居高臨下的感覺最棒喎!旗後燈塔就有最佳的視野…算啦…我認…我地其中係有人…好懶…

之後順路經過風車公園,就去接人喇!啊…旗津其實幾好踏單車和放風箏的,唔趕時間可以試下。

高雄旗津旅遊網,睇見D相…好靚!不過一定好似我地咁,要好天去啊!

http://invest.kcg.gov.tw/cijin/Default.asp

No comments: