8964

8964

Saturday, February 7, 2009

Day 1 夜場 2009高雄燈會…愛、愛、愛

晚飯因為Dora姨要探望漢來大飯店的行政總廚陳師傅,所以我地今晚去左酒店食飯喎。經陳師傅推介,我地竟然去左漢來飯店食西餐!佢話新年期間,D魚船無出海,D海鮮唔會新鮮,都係食西餐或日本菜好D。咁又係喎…

所以,我地一行8個人,浩浩蕩蕩的跟住陳師傅去左11樓的池畔餐廳。因為我們太吵喇…所以出左去泳池畔開檯!好有氣紛嫁!


池畔餐廳的餐點以法式排餐為主,兼有少許的義大利麵,我們今日所選的是set dinner,大慨NT750+10%,7個course喎!Main Course有成6/7個任選一。實有一款口岩你口味!$200有找的7 course西餐,重要好食,想點?



實在太多野食,又燈光昏暗…食到差D打瞌睡…不過好得意喎…我地食住好靚的西餐,聽住D“年…又過年…共興歡樂年年…”的賀年歌,好搞笑…好想去幫佢關上廣播…

哈哈…今日唔知點解所有野都咁急…(其實我地日日都咁急…嘻嘻…)我地要9pm又飛去「愛河」邊睇煙火表演喇!


無腳架,就咁影,係咁上下喇…

其實近幾年我都唔會出去睇維港的煙花。不過旅行時順道有緣出去逼下又幾happy喎!散場時我和一家帶著臘腸狗的家庭搭訕,我還送了兩張我家臘腸狗的年曆卡俾佢地兩個小朋友,大家好開心呢!早知就帶多幾張啦!


點解會有煙火大會呢?

因為係一年一度的「高雄燈會」嘛。「高雄燈會」與台北燈節、台灣燈會並稱為台灣三大燈會,一直是高雄市民每年最期待的節慶活動之一,也是高雄市推展觀光行銷的重點節慶!今年2009高雄燈會藝術節的主題為「愛‧幸福」(呀……有係“愛”啊、“幸福”啊…)。

這天剛好係「開幕之夜」,所以有特別節目。除左9點正的煙火秀,還有表演睇!有棒棒堂喎!不過我地8人的平均年紀都double佢地喇,所以都係pass,唔睇喇…不過注意,我地唔out嫁!我地有人聽到歌聲就知係棒棒堂表演緊喎…好明顯,我地8人中有人係棒棒堂的「粉絲」唷!Wakakaka…

厘個就係「愛河」夜景。因為有花燈點綴,所以厘晚份外靚!


見到「愛之船」…「愛之船」…邊個改個名嫁…


之後,我地經過「真愛碼頭」…(有D打冷顫…)


再在「愛河」邊睇燈會!Wakakakaka

咁多「愛」…睇你點頂!

愛河…受不了…

點解條河有個咁肉麻的名字呢?原來有個搞笑的原因喎!

【日據初期,愛河仍未有統一的名稱。1920年打狗(高雄舊名)更名為高雄,1924年升格為高雄市,之後,稱愛河為「高雄川」。鐵道部在今建國橋北側的鐵路鐵橋邊立有「高雄川」的鐵牌。1995年市政府拆除該鐵橋,「高雄川」鐵牌隨之消失。光復後,這條河成為情侶談情說愛的地方,市民陸續在下游河岸經營划船所,出租小舟供情侶泛舟談心。1948年,市民陳江潘在現今中正橋附近經營划船所,由詩人呂筆命名為「愛河遊船所」,生意興隆。當然,這裡除了有人談情外,都會有人殉情喔。1949年6月,颱風過後,「愛河遊船所」招牌破掉,剩下「愛河」兩字。而剛好又發生愛河殉情事件。記者初抵高雄就任,採訪後,誤以為河畔招牌的「愛河」兩字為此河的名稱,於是以「愛河殉情」為報導標題,「愛河」一詞成為媒體共用的名稱,逐漸引起市民的共鳴,愛河之名不脛而走。民間自此改稱「愛河」,不再稱高雄川了。 】

呵呵呵…一個肉麻的名字原來有個錯摸的起因!

Anyway,今年高雄燈會藝術節的主題係「犇牛迎世運」(今年由高雄市主辦世運會啊)。大都是學校參加的花燈。但手工都好靚喎!




題外話:點都要提下無鬼用的PCCW…

相片中:Dora姨和她的PCCW搏鬥中…她之前轉了台到PCCW,佢地竟無幫個客開漫遊,又無問佢要唔要開!搞到佢好煩…收唔到電話。我地自己去7仔想買卡,但在台灣,外人要買張local card都好難喎…在7仔,要兩個人登記身份證作類似“諮詢人”嫁!結果當晚只好打電話回港的PCCW開番佢個漫遊啦!咁當然,以PCCW的服務,當然又唔係好順利要駁來駁去啦…—不過,搞笑的是,唔知PCCW係咪真係cheap D呢?佢地係咪簽埋D cheap網,搞到佢成日都收唔到電話,氣得佢半死!

結果,第二日我地就勞煩司機邱先生幫佢出番張SIM card囉…都搞成半個鐘嫁!

之後上網見人地講原來在機場有 counter 可買SIM卡, 只要出示 passport。如果在市區的7仔無人做“諮詢人”就買不到的了,因為要登記開卡。但充值卡就可以在市區的便利店買到。每間收費不同。

2 comments:

Anonymous said...

我去台灣都係響機場一拎完行李出去既右手面就有好多COUNTER賣SIM CARD,拎個PASSPORT俾個姐姐,好快就攪掂,有時重有小禮物如電話繩送。

wongduckie said...

係囉…我地蠢左…想住出到市區都搞得掂…但忘了有D地方出卡係要查三代…