8964

8964

Friday, February 27, 2009

cut了電話線,還可以點飛線?

一個有關話和X電訊的白痴事件…

唔係朋友的朋友講的…是家媽媽的真人真事!

…………………

今早和Xcall我媽媽,追一條我媽媽12月已cut了的電話線的1月的飛線費用和打長途的接駁費用!我媽媽話已經書面取消了條線的service了喎。

個智障的服務員就話喇:「咁你都要另外request cut埋你D飛線服務和長途電話的接駁服務喎。」

我阿媽就火起來了:「喂!小姐,我搞cut厘條線已經浪費了我好多時間,唔係你無人聽電話,就係話收唔到個fax,搞左成個月,結果要我寄掛號先逼到你地有人回應我,咁已拖左一個月先cut到線…我都算喇…依家重話cut飛線係要我另外request?」

那個茂李就話:「規矩係…飛線和長途係另一項服務…所以要另外要求…」

我阿媽話:「小姐…我係直頭取消左條電話線的服務務…」茂李:「不過…」

我阿媽:「取消左條電話線即係無左條線…你依家打去係無聲的…咁你地可以點幫我飛厘條無左的線?電話號碼都取消了,點打回撥長途?你地係咪有病?」「你咪試下依家就幫我飛線囉,無左條線點飛?點可能話要收我一個你提供唔到的service的錢呢?你地係咪有病?」

那個茂李:「……哦…」我阿媽:「你個員工在我取消服務時無搞到取消飛線等係佢白痴,和我無關,我唔會俾錢的!」

那個茂李就話:「咁好喇…我地就waive左厘一part錢啦…」

咁我阿媽更火!就話「你唔好咁同我講野!唔係你waive我的收費!係你唔應該收我錢!係你地make mistake做乜講到好似益左我咁!不知所謂…你地依家慣左咁做野,想亂收人錢但之後俾人睇穿就話waive左佢,唔該你收番句說話…」條茂李就即刻要對唔住囉…

就係咁喇…我媽媽話最火的就係佢話「waive左個fee」囉!

他們是智障/腦殘的嗎?

咁你話和記係咪智障呢?

1 comment:

Anonymous said...

我都遇過好多里啲唔HELPFUL又白痴既人,真係成日都無名火氣,有時都唔想為左里啲無謂人而大動肝火(傷身呀!),不過,真係忍唔到, 因為佢哋講既野成日都好似想CHALLENGE你既EQ甘,真係激死。