8964

8964

Thursday, February 19, 2009

奇幻逆緣 (The Curious Case of Benjamin Button)




好多人都話正…

上星期睇左,覺得Ok啦…

咁有cast,又有化裝特技…又有靚仔…

個故事又OK

所以都會入院睇。都值得睇…

唔知呢…好多人都講到好有feel咁,但我又普普通通囉…

我feel唔到個男主角的生命,除左先老後少之外,和我們有乜唔同…老實說,如果佢唔係「先老後少」…個故事一樣可以work。佢同周圍人的互動無因為佢「先老後少」而使故事豐富…試想想…佢如果同我地一樣先少慢慢長大到老人痴呆唔記得個女主角,個故事一樣!

所以我只係feel到個特技囉…佢係有好多野講,但就又係好似無乜特別…咁佢要講的message同個會turn around的鐘有乜關係?個鐘唔係應該有D野嗎?咁個鐘除左同Benjamin Button的生世有D關係外,同其它野有乜關係呢?

咁個鐘究竟想點呢?

咁講Daisy被車撞倒一幕,特別花左好多篇幅講“如果不是的士司機沒有去咖啡店、同學的鞋帶沒有斷、上班人仕沒有遲起床…這一切都可以改變”,厘處又好似其實唔係套戲的main message…所以有D怪怪的…

Anyway,點講都好,套戲都係entertaining的,兩個多小時都唔悶…

個story line OK特別啦,可以cover up到個message的空白位。

但其實個message對我黎講真係唔深刻囉,影評們講的,如:命運啊、活好每一天啊等等…又好似唔係那回事,為講而講的說話…(也許真要等到有電影小說的推出,透過更多的文字描述,才能對個故事有所體會啦)

點講呢,其實有D「大隻佬」的感覺,想用化裝特技包裝個故事…

不過我喜歡「大隻佬」多D…我認我係cheap cheap港燦囉。

No comments: