8964

8964

Sunday, July 6, 2008

玩物:我的新“大大個”背囊…



終於買左個大大背囊,replace那個壽終正寢的了!我好obsess with大背囊厘家野的…好鍾意睇/研究各個牌子各個款。昨天在“超大盒”的GGS終於買了這個款Lafuma Naia 50 Backpack,不過無綠色,只好要了個那淺灰夾淺紫的。

買佢係見佢…8折…嘻…

當然重有其他原因。

1. Lafuma的大背囊用左十幾年,幾好,所以值得繼續支持。
2. 是我近日見過我最歡喜的間格。中間的compartment可以好似duffel bag咁拉拉鍊開,旅行取物時方便好多…(我上個Lafuma的大下格都可以咁樣開,方便好多啊…)當然,要冒的風險係…條拉鍊會比索帶易壞啦…
3. 多D小袋的小compartment,fit女仔多“濕碎”野
4. 個頂袋可以拆下來當腰bag另用。
5. 顏色特別的…無咁悶囉…不過易污糬糟囉…我想要厘個綠色嫁,好似無咁易污糟嘛…不過佢無囉…咁唯有買番個背囊袋寄倉用囉…世事無完美的啊…

原本睇中亦打算買Osprey的,鍾意佢男女裝分得仔細兼且再分大、中、細碼。“特異工能”又比較多。不過似終都係貴D要成$2XXX。咁又唔覺可見的未來會去D好Alpine的旅行,所以都有D hesitate。咁見到厘個,Lafuma的,都幾好,背包客夠用有突了,又有折,就咁啦!雖然我成日覺得太細個了…(可能我之前的成60+10掛…)

……

我的第一個大背囊是91年買的Lowe Alpine的好姣好姣色的50+10L。係桃紅加紫色的!(那時的Alpine Lowe真係無依家咁貴的…)跟我在大陸流浪過個三個月嫁。好處係,在機場出行理帶時一定會認得出,兼且唔會俾人亂取…(太sharp了嘛…)之後因為好似俾人或野踩曲左個內架…95年退役了…

之後的一個大背囊是96年買的Lafuma首個女裝背囊。60+10L。就像一個綠色的小露寶!壽命最長…有12年了。陪我去過去好多地方,亦跟好多其他人去過很多地方。我好鍾意嫁…個間格好用,又夠大,可以調教個背長(那時候…好好的喇…)好好“mare”。不過10年了,畢竟太舊了。個防水唔多得,D fabrics又有D“梅”了,條架重係俾人踩曲了,所以今年去完Nepal就退役了…

另外有一個細D的Lowe Alpine,:大慨40L,去過幾次東南亞短線,不過都係借俾人用多…

No comments: