8964

8964

Friday, July 18, 2008

Batman the Dark Knight



昨晚懶快咁睇左Batman,兩個半鐘,好睇!

場面,唔洗講啦…再comment都有D多餘。就係好勁囉,不斷咁爆炸!(Joker哥鍾意explosive嘛…佢話嫁…話時話,Gotham城的重建費都唔少喎…咁炸法…)

導演handle一浪接一浪的大大大場面都好得。

不過到左最後半個小時,講Narvey Dent變成Two Face的舖排,就略嫌唔夠佢舖排Joker咁好了。有D突兀,如果可以早D安排會好D。不過可能係為左留復線俾下一集掛。

Joker的角式好正!好嚇人…Heath Ledger都做得真係好好…(話時話,我覺得黃秋生/吳鎮宇等…都可以做好厘個角式。)

不過,

一個角色唔係得一個演員形成。我就覺得大家忘記左編劇的功勞。如果無左佢對Joker厘個角色的舖排,無左佢個psycho background,無左佢個無道just for fun等,Joker無咁立體。今次的Batman就成功create左一個無道的大奸角!

另外,角色的造形設計都應記一功。我地一向心目中的Joker就係畫足小丑面譜的Joker。今次厘個咁“DIY” 好粗糙的小丑面譜好成功造出一個狂妄癲狂的感覺。(話時話,Joker個老豆可能係Nip Tuck個“The Carver” 所以幫佢界左個嘴成為Joker…笑!)

喜歡個story,有關選擇。今集Joker最鍾意俾個選擇你去玩自己。

有時,為左貪方便為左自己,人係會隨便犧牲別人的利益。例如D市民想推Batman出去俾Joker,想住就可以過“正常” 日子…想下…自己係咪有時又會咁…早幾年香港政府話港人在大陸有非婚生子女百幾萬人(!?咁無稽的數目),D香港市民咪又係信晒…

但係有時,又會發現“大義” 的重要,唔想犧牲人地。例如Gotham市民在渡輪上那一幕,大家始終終都無選擇炸人地隻船…厘方面,我想唔起港人有D咁的情操…sorry…

厘D咪人性囉…唔係一面倒的好或壞…每天每秒都是選擇…

最喜歡Joker的選擇題,就係俾Batman選去救女主角定Harnvey Dent。BAtman實掛住去溝女啦…點知去到先知俾Joker玩,變左救左Harvey Dent!好正!厘個安排,佢救左邊個都一定係輸晒的!奸角的至高境界!

另外,喜歡設計Joker這個奸角係不在乎錢,殺人亦可以沒有動機,他只以玩弄人性為樂。厘D奸角先高招,先估佢唔到…

原本唔鍾意厘個Batman唔靚仔(因為我鍾意George Clooney多D)。不過睇完又覺得佢做到Dark Knight的背負千斤重,寧可人負我,不可我負人的感覺。重有,佢就會成日有一舊大黑雲在頭頂的感覺…

唯一最為憾的是…個女主角…點啊…條女都唔多洗佢做戲啦,俾個花瓶我好唔好。如果唔係都幫佢打左Botox先啦,佢個老相…似係Batman個老大姐或姑姐多D囉…不過算啦…好彩Joker炸死左佢,下集唔洗見到佢!

無謂講咁多,上緊嘛…快D入場睇啦…屋企個電視幾大都唔夠嫁!

No comments: