8964

8964

Wednesday, April 8, 2009

睇番舊戲《A Moment to Remember抱擁這分鐘》





上次睇完《風塵三俠決戰地獄門》,同朋友話未睇過帥哥鄭雨盛的戲。朋友話厘套幾好睇,雖然係韓國的喊喊喊愛情片…不過都好睇。

前日經過VCD店,見最後一隻,個盒重爛左…只係$19,超平… 可能舊掛…2004年的了…

昨晚睇左…



幾好喎… 我鐘意個plot,老人痴呆,係「近事遺忘」先… 咁個implication…係…

患了老人痴呆症,失去記憶,連深愛的對方也會續漸忘記。最令人心痛的是,患病的人最先會把近期發生的事和人忘記,然後是以往的…於是,發病的一個,一開始忘記對方,重點係,佢會對著他卻叫了舊愛的名字喎…唉…真慘…《珠光寶氣》司棋姐都係唔記得三個女…唔記得近其的唔開心事罷了…其實重好…不過孫藝珍係唔記得最近最開心的記憶喎…

最動容的片段係,孫藝珍一天,叫錯鄭雨盛個名做舊男友個名,重話「我愛你…」,鄭照應佢,話「我都係…」無話佢叫錯,只係出左門先默默咁喊。之後孫藝珍睇番個雪櫃上的label的人名,再記起最早兩人在便利店的相遇,才驚覺自己原來叫錯佢個名,大哭,覺得一直落去,錯認舊男友的名會不斷嘈傷左鄭雨盛個心,所以決定寫信俾鄭雨盛告別,哭著說,一定要在記得的時候,要話俾佢聽最愛係佢…哇…殺死人…

厘段就好貼個病囉…唔係就咁失憶… 老人痴呆最慘莫過於此…最近,期實最親近的野會先唔記得。

套戲初段就只係普普通通的愛情片囉…build起到懶sweet咁,之後就一刀殺死你…

演員都演得不錯, 特別是男主角鄭雨盛,高大有型…著到地盆木工造型都好型…佢咁個樣…乜女都會對佢愛上啦…等如幾年前睇港片《忘不了》,我同個friend就會話…點解我未搭過有古天樂咁樣的小巴司機的車呢?

至於孫藝珍、都是如以往一般就是悲劇電影的女主角的樣子啦…

值得一看的電影。尤其是要看「靚仔」…靚「靚女」的人。

首歌好聽…

1 comment:

Anonymous said...

veronica: 豆雞 =p