8964

8964

Sunday, April 12, 2009

HKIFF 09《Religulous荒天下之大教》




Trailer


先聲明…我係天主教學校大,不過我係「反基」的…「反基」in the sense 唔係反個宗教,係反個「教會」,反對以聖經的每一句作為做人的指概標。所以厘套片好係我杯茶。

咁樣…請無獨立思想的教友…唔好睇落去喇…

厘套Religulous,或譯:宗教的荒謬,我就覺得好正囉。 美國的喜劇演員Bill Mahar帶領觀眾親臨各種近年來發生宗教事件的現場,展示了穆斯林教、基督教、科學教等的奇怪現狀。當然,對基督教就做左好多批評啦。主角Bill Maher乃美國楝督笑藝人,穿州過省遊覽各宗教名勝,訪問無數名人路人,當中剪接了無數諷刺鏡頭,嘲諷了口諸教義的政治領袖、嘲諷了盲目信奉教條的信眾、嘲諷愛自我詮譯教義的,嘲諷科學認知予盾的....

這部影片的名字是「宗教Religion」和「荒唐ridiculous」兩個詞的結合,這套片以批判的態度審視了基督教、猶太教和伊斯蘭教的根源,以及它們對日常生活和政治領導人的決策和行為的影響。

老實講,主角的風格實非人人所能接受,對某些虔誠教徒更是冒犯。喂,直接challenge一D佢地信晒但又答唔到的idea喎…實會發窮惡啦…i mean…「詞窮」個「窮」囉…

喇…咁電影本身早有立場,當然不可當作嚴謹的議事片看待但也真的為我等討厭各個教派的原教指主義者的人睇得好歡樂!

一向都覺得,religion係一D private的hobbies,無理由厘個hobbies要變成大家的hobbies…

以下的話也是電影《Religulous》的結語其實好好…:

1. 做人要有doubt。有doubt先係humble的表現。(不過religion係一D唔俾你有doubt的怪野!or ,公道D講句,現代的教會係唔俾你有doubt囉…)

2. religion 本身無問題,但係如果個國家係由一個好religious的人,或自claim為religious的人去run就好有問題喇…因為厘班人多年都唔經個腦部思考問題囉…Wakakakaka

布殊的演講曾講喎:「I believe God wants everybody to be free,that's what I believe。And it's part of my foreign policy。 / 我相信上帝要每個人都獲得自由,而這是我外交政策的一部份。」(遵從上帝的旨意,也是本拉登的外交政策喔!)…呵呵呵…結果去打伊拉克囉!死未?

厘D人…

佢地無logic,只要你follow…

你doubt佢,就係你無faith…

佢要你相信,但唔肯俾proof…

你問佢要proof嗎?就發脾4,話你未日到就無得上天堂…

咁…老實講上面如果只係住左Bush同明肛社D人加上那個播道會的蘇牧師…

算吧拉…我情願下地獄!

http://www.religulousmovie.net/

No comments: