8964

8964

Monday, April 6, 2009

2009草蜢忘我演唱會…high爆!



High爆啊!我們的80年代!

當我發現大部份歌我都可以跟住唱…我知我都唔細喇…

不過還是很enjoy在場上跟著草蜢又跳又叫…

很覺得在這個不大好的大圍光景時,看一場high爆的concert,大家互動地勁投入,真是絕妙的享受啊!

even講緊係…我明明等二日要考試…

都管它呢!

……

好impressed by 3個四張幾野…重好跳得的草蜢…帶動全場氣紛!

我們要靠幾個歐吉桑去撐個跳舞concert,

香港的後生藝人去左邊?

朋友話…去…懶囉!

OK,明白!

3 comments:

鼠鼠 said...

嘻嘻,我今晚(6 號)都睇0左,氣氛真係好到爆炸,都無乜點坐過…睇得、跳得好開心呢!

Anonymous said...

"我知我都唔細喇" => But I'm glad that you had fun. "Young at heart", lives longer ha ha.

Good luck with you exam.

Veronica

wongduckie said...

鼠鼠,你又係6號…我今晚除左我地約趕的10個外,重又幾班朋友都係同一日喎!
真係好開心呢!