8964

8964

Monday, April 6, 2009

HKIFF09 《洋菓子王子 (Antique) 》



哪…又係搵靚仔睇囉…

同男性影癡朋友話睇厘套,同佢講話有靚仔睇…佢話:「靚仔…我唔好喎…」OK…第二套戲再見啦…

同女性朋友話要睇厘套…有靚仔喎…佢話:「正!就厘套!一齊睇!」

Wakakakaka…

電影trailer


OK講番《洋菓子王子 (Antique) 》,《洋菓子王子》是改篇自著名日本漫畫《西洋骨董洋菓子店》。2001年已有瀧澤秀明、椎名桔平、藤木直人和阿部寬主演的日劇版的…當時都覺得幾好睇。不過因為係電視,所以對於原著中的BL係無左囉…

故事係講討厭食蛋糕的男主角朱智勳 (唔記得個角式叫乜名了…) 毅然想開一間蛋糕店,請左全國最頂尖的師金在旭(當然又係唔記得個角式名…)坐鎮,搞笑的是,佢地係中學同學,仲要金在旭曾經向朱智勳表白,不過朱智勳一巴星埋佢咁拒絕左。之後金在旭後來做左「逢直拗攣」的「基界萬人迷」(兼忘記了朱智勳),重要搞笑係,金在旭之前間間餅店都做唔長…係因為佢會惹埋d桃色糾紛,個個老細都會愛上佢…

不過朱智勳因為要做最美味的西餅都為有請佢囉…之後重請左一個前拳擊手劉亞仁做學徒同埋朱智勳前管家崔志浩做侍應,不過幾雞手鴨腳…之後就講蛋糕店入面發生ge事同埋最後會講點解朱智勳要開呢間蛋糕店…都有D迷團嫁!

今次韓國版係比較接近原著。中間男男的愛open好多。

前半part睇得好開心,又多笑位。畫面又做得好fancy,仲有幾個musical場面,戲中蛋糕橫飛0,好開心嫁!戲入面d蛋糕又真係睇見都想食喎…

去到後面都幾緊張,不過中間斷在片就有少少R頭…

最突出當然係金在旭,姣得來很過癮…其實佢戴眼鏡個樣幾好嫁!重點係,大家做得好好笑…

朱智勳就變左有鬚,都幾好睇,多左少少moody…不過做個愛女色的鹹濕仔又幾好笑…

今次都算係型男盡出,不過半數都係gay gay人,好多熱烈擁吻,不過都無問題,幾好睇喎…

話時話,唔明點解韓國可以咁原汁的拍厘類型商業帶有gay風的片呢?

他們沒有「明肛社」阻頭阻勢嗎?

“Love is ” 的MV



……………

爆笑題外話:

這是攝於電影中…



在尖沙咀文化中心上演, 最尾半小時竟然斷片! 大家當然拍低這個紀念性的場面啦!在場工作人員就不斷叫人唔好影,不過就無人理囉…好好笑…唔明唔俾人影相的rationale在哪…是那個slide “mechanical error”的版權問題?哈哈…喂…究竟會唔會補番中間斷左的三分鐘戲俾我??有少少R頭喎…

不過…厘個「斷片」的incident都唔係最「驚」典…我上年試過…播錯片!!

係!係播錯片!上年有場在Grand Cinema睇的…我一個人睇,隔離的男子又一個…

開左場…過左幾分鐘…我有D R頭…明明係睇人物傳記《Obscene》…點知開頭幾分鐘都唔知做乜…

咁隔離個人就問我:「唔好意思…請問你…今日係睇邊套戲??」我:「R…我就買飛睇《Obscene》囉…不過…依家好似唔係好Obscene囉…」

之後就忽然停片,「丁」開晒燈…「唔好意思…我地再播過…」

哇…大爆笑!!是為我experience的最爆笑電影節片段!

……

No comments: