8964

8964

Monday, March 9, 2009

To Mandy…你又無得食…

Mandy…如題…

3月1日陳總自己煮左厘D野俾我地食…只是部份咋…Wakakakak…你又唔得閒…

首先,有個燒烤爐,自己燒魷魚加栗米…佢個自己弄的辣豉油好好味!阿Don一個人就吃了4支栗米!


Lemon蒸烏頭…好味…我唔食怪樣魚都話好味…重有,個扣俾我食左…
佢真係住家做了「兩面黃…糖醋麵」喎!勁!
我最愛的燒烤釀雞翼!好juicy,又唔滯嫁!

Bibi request的潮洲滷水…檔!即係乜都要…結果有鵝、牛肚、牛展、鴨舌…鵝肉好好味!
紅酒煮鴨!
大頭媽request的「反沙芋」。Dora姨話好花功夫,做得好喎!
最奪命係…
1. 印尼糕點都要自己蒸,唔買…
2. D生果係“put”左做生果球!死未!?

另外重有…不能盡錄…

Wakakakakakak

3 comments:

Anonymous said...

我要同我老公死過!!! 蒸烏頭啊,my all time "飛佛"!!!

wongduckie said...

是麼?你的All time 飛佛嗎?Wakakakaka.....
下次再搞就一定唔俾佢再煮烏頭!Wakakakaka....

Anonymous said...

嘩!好pro呀!好想食濕米!!!