8964

8964

Monday, March 30, 2009

是歧視吧…南亞裔男子襲警被槍殺

對於這單野…我想知…

如果案件involved的是一個洋藉少年,當係個「法蘭西人」,「hi」了草/酒,忽了,在山邊小解…騷擾了民居…單bit警察去調查,就俾個洋少先打…

警員是否還是會:

1.用廣東話同個涉案人交涉?

2.唔call增緩,而會開槍?

跟住…

警方發言人,是否還會…

1. 案發後,未調查事件,6點新聞就高調話開槍係合理的呢?



都係那一句…

警員竟期望一名非本地人懂得聽廣東話警告字句,並向這名心理狀態不穩的男子開槍…(都算喇…如果無死人…)

不過…今次死左人啊…搵唔到人地有利器,雖然佢係有「十大武器之首」…但唔可以就咁話佢抵死囉…


我個focus都唔係咁指向那個個警察,好明顯…佢好驚囉…when compare to 香港男人,外藉人又真係大份好多…所以搞到咁都無法…

不過,個重點係警方囉…

未調查事件,就即時高調話開槍係合理的。有無搞錯?6點新聞喎…連個南亞裔人係乜水都仲傻下傻下,話人係II,之後先發現唔係…乜都唔知就話合理…唉…

所以,你話唔係因為人地係南亞裔,估佢無power就歧視?我唔信囉…

其實,如果6點新聞無聽到條警察阿頭出聲的話,我都無咁大反應…

另外,在死因庭未聆訊前,便不斷有消息指死者能聽及講廣東話,生前曾有刑事案底及有暴力傾向等,企圖將死者「妖魔化」,令警員開槍合理化…是否有組織的…

還有,最令我廢解的是,有D港人的辯解是,「唔識溝通唔知留在港做乜…」…唉…國際都會喎…「草泥馬」去死啦!

No comments: