8964

8964

Thursday, March 26, 2009

新玩具…msi u100plus

新玩具!舊notebook搬去新診所用,所以蘇醫生幫我買了這個netbook平時做功課用…貪netbook點都輕D,方便我上落兩個office,四圍做功課用…我用words啊…上下網咁…唔洗用太complicated的…

結果佢決定買厘部。



desk top當然快快換了那三個小鬼啦!

牌子、model,我無意見嫁…個樣OK唔醜就可以…唔要黑色囉…

蘇醫生和朋友A討論再加上check晒資料決定msi…話最抵用…$3450 only,2G ram, N280CPU, 160G hard disc。配備 6 Cells 電池後重量仍為約持在~ 1.3kg 。個樣OK有黑以外顏色…本來想買NC10貪個勁粉紅…但想下…自己用也太嚇人了吧…所以改考慮白色。另外一個criteria係要要6 cell電,蘇醫生話方便D…

朋友A當年在NEC,我家所有電腦都N記…現在終於轉工司了…我也可以轉牌子了…朋友A當然力推Fujitsu啦,我都幫襯左佢買多一部新notebook診所用…

但係Netbook嘛…F公司得3 cell,佢緊持俾佢兩日幫我諗諗…睇下我可以點支持埋佢…

蘇醫生話…點諗喎…無就無啦…不過佢咁堅持…都要等下佢答案…

結果係…佢叫我買多舊電!!死未…

蘇醫生話唔得喎…所以,只好bye bye佢…

買左厘部…我地改裝…唔係…係加工…嘻嘻…

改左個logo…靚嗎?

2 comments:

Anonymous said...

哩期 netbook 都好hit,我聖誕前玩有獎遊戲都中0左部 Lenovo S9(紅色),唔使錢0既驚喜,都算係咁啦!哩世女最 lucky 哩次喇!

wongduckie said...

咁要恭喜你喔…我部要買的啊…不過做功課就真係方便好多…你知我四圍落腳嫁啦…