8964

8964

Thursday, March 26, 2009

HKIFF 09《把哀傷留給復仇Revanche》



這是今屆奧斯卡最佳外語片提名…

慕名去睇…R晒頭…

故事…ok啦…跟據蘇醫生講…:

一個on 9的男人唔知點解帶埋條女去打劫鄉村銀行,點知事敗了。條女更意外被不育警察打死左…剛巧不育警察的老婆和on 9男的爺爺好熟,所以on 9男就同不育警察的老婆搭上了…

on 9男想報仇…不育警察的老婆卻忽發奇想,想借on 9男來生BB…就係咁喇…

故事,OK啦…

只是典形歐洲片好靜…靜到無音樂嫁…

OK啦…蘇醫生昨日call完都無打瞌睡,睇足全場。倒轉上次佢睇W就睡了…

佢今日重問我…睇報紙,英皇的William話佢有份拍《W》,係咪佢訓左睇唔到…

噢!有咩??我無訓都睇唔到喎…

2 comments:

Rainy said...

UM... 我想說... 《W.》是真的有WILLIAM, 就是在BUSH到醫院探美軍時,WILLIAM是醫護人員、陳霽平則是美軍。兩人在同一幕中出場,只是兩人也沒有對白,只要稍不留神便會錯過了。

沒想到《W.》你也有看,那你本身喜不喜歡OLIVER STONE呢?

wongduckie said...

哦…完來如此…我有睇厘幕,不過無留意後面的雜項…

我對OliverStone無乜感覺,只是好憎Bush,所以會睇…我想知其它人點睇佢…我買飛時無留意會上正場…

至於佢的拍攝手法,以前後的對照bush的事,我覺得上年Sean Penn的《Into the Wild》好D…唔…我係super love《Into the Wild》的!

http://wongduckie2.blogspot.com/2008/06/into-wild.html