8964

8964

Sunday, March 8, 2009

印度片的Soundtrack推介!

講開Slumdog Millionaire,這類印度題材的電影,不可以不提配樂。Slumdog Millionaire用的是A. R. Rahman,一個印度好勁的音樂人。

Slumdog Millionaire拿了:
Winner, Academy Award for Best Original Music Score
Winner, Academy Award for Best Original Song for "Jai Ho"
Winner, BAFTA Award for Best Film Music
Winner, Golden Globe Award for Best Original Score

當然係勁,不過我最喜歡還是佢做《Jodhaa Akbar》的音樂!


我部MP3長有這個soundtrack!厘隻碟多係慢歌。


其中Jashn-E-Bahaara 好正!印度文的情歌都可以好「霖」嫁…


鍾意勁歌熱舞的就要睇《Dhoom 2》!Soundtrack又係一定要的!


套戲精采!D歌舞場面超正!(Slumdog的片尾歌舞其實好唔掂…當然係以印度的top 歌舞場面作準!)

睇下厘個《Dhoom 2》的Dhoom Again!我的致愛大隻男Hrithik Roshan!佢大隻高大得黎跳舞好爽!相信我!Arron可以行埋一邊…



還有《Dhoom 2》的“Crazy Kiya Re”,featuring跳舞的印度西施Aishwarya Rai ,超索!!D dance move又勁又sexy!人地又靚又跳得!



還有《Om Shanti Om》的歌舞!一樣正!這首Om Shanti Om的Deewangi Deewangi曾是我的電話零聲!厘首歌,feature全是大星,跳一世咁長!我在戲院睇時睇到很興奮!


《Om Shanti Om》的情歌還有這個… Ajab Se Adaye Hain。厘首又好聽…Deepika好靚…

No comments: