8964

8964

Monday, December 15, 2008

Mandy,好味…真係好好味…

厘篇blog送給…無份食的Mandy & Andrew!我知你一定會睇到嫁!


我唔係食家…唔識寫食。

不過,食野嘛…除左講食物質素…其實都講個伴!有D人…唔enjoy食野…叫佢一齊去都sai左個位…不過,我地一班狗友,除在放狗,就愛食!我地厘班「喪食之友」久唔久一齊去大擦一頓。一係來我家搞個「喪食會」,一係出街搵食。每次都超亢奮的!

今年的「周年大閘蟹party」已破了紀錄,錄得24人、4小孩、3工人、7隻狗的新記錄!

兩週前去鹿鳴春,一呼就二十一應!搞到要開兩檯!重要俾訂檯的服務嬸嬸串我地太多人,一張搞唔掂…

剛過去的星期日去屯門榕龍吃海鮮,近做冬…所以少了幾個…不過都有15人!因為地方偏遠,出了九龍1、2、3號車,再加港島1號車。

不過要派先頭部隊先去三聖買海鮮囉。然後再帶去容龍叫人地煮。

我地15人,叫了砵酒焗蠔芝士龍蝦開邊焗豉汁炒檉子油鹽水大蜆椒鹽瀨尿蝦龍蠆兩味海龍皇湯辣酒煮花螺咕嚕肉…重點係上湯扣鮮鮑魚!!!!哈哈哈哈…(睇見個menu都有點癲左的感覺!!)

真係人多好食力!上次中秋得五丁友…眼大肚細…搞到好大鑊!今次醒喇…一來就15人…好好多…

真係…

太太太好味喇…唔知點形容…可能只可像九流旅遊飲食節目的主持講…「太juicy喇…」

又或似蔡san講…「魚有魚味…蠔有蠔味…鮑魚有鮑魚味…XX有XX味…YY有YY味…」

重點推介下:


就係厘個!鮮鮑煮到有點像乾鮑…要一早order嫁!我唔食開乾鮑…唔識用「頭」數來講有幾大隻…總之有成塊手掌咁大啦…我善於煮野食的老媽都話好味!


芝士焗龍蝦…好味…嘻嘻嘻嘻…擺到好似D puff咁上檯…好似好勁份量咁…

當然重有其它野…不過為免Mandy你心痛流淚…我都係厚道少少…唔post咁多張相喇…

Mandy…我知道你會睇到厘篇文…哈…你有無DD遺憾黎唔到呢???

我原本唔打算寫厘篇野…不過一想起你join唔到我地15人…嘻…我就無人性的要俾你睇下D相…Wakakaka…

詢眾要求嫁…唔係我一個咁無人性嫁…Wakakakaka…

重有…為左你…Wakakaka…我地短期內…都…

…都…唔會去住嫁喇…Wakakaka…

你睇住D相先啦…

1 comment:

Anonymous said...

............!!!