8964

8964

Saturday, December 13, 2008

Class of '88 20th Anniversary Reunion!!!



MCS的紅磚牆…有我好多回憶…

我的幼稚園…小學…和中學的生活都在此…

今日Class of '88的20週年Reunion,好開心。

見番好多陳年舊同學…有D剩係記得樣…有D剩記得個名…大家都要花點時間在腦中作個配對。幸好有同學細心的帶了當年的Year book回來對照一下,才能幫助大家搾多一點腦中的陳年記憶。

不如大家回憶一下…

當年的4個house,記得是那4個嗎?想當年…我們的年代,好像是Sapphire house輸的多吧…

還有,中學有很多的club。大家總會參加多個吧。我在Conservancy Club…和Emily等在天台種過薯仔、蕃茄、辣椒…新年一定要「界」水仙球…哈!今日還見到有幾箱水仙球放了在lab外的架上…又是新年的必然活動吧!每年的demonstrator...一定係教Biology的Mrs Yip!

最迷離的是,竟在year book中竟發現當年有個“Typing Club”!Typing也能成為一個club…可知有幾陳年了。現在小朋友聽見這個club想必會大打呵欠吧…

見到那些yearbook,那時候,是用bromide做layout…哪有電腦的方便!D pattern…用針筆畫的…畫到眼都盲!哈!又喚回當年上Art堂的回憶…Mrs Lui and her favourite Positve and Negative Shape!!上過佢Art堂都會記得吧…她是其中一個鬧人好「金」的老師,大家沒有異議吧!

另一個鬧人好「金」的老師…記得這些對白嗎?「你真係一個數學家!」(話人考試分數剛好合格)「你大個一定做工廠妹!」(當然係話人考試唔合格啦…)記得邊個媽?Sister…好像是Li…教過2B History的。

還有還有…睇番Yearbook中,Mr Lee在Year book那段勁深奧的文章和Mr Yuen那段中英夾雜的小品…好過癮…

Mr Lee,我最記得佢畫那個超簡化的南北美洲地圖…就是兩個三角形!還有還有…上堂,好似Form 3A時,問我地“CHAOS”點讀…那時候…大家亂讀一通,齊呼出:「CHOWs」…想起也好笑!

Mr Yuen 的Econ 和GPA…他會指住面上的墨and say…“Do you see my point?”噢…89年Form 6,六四事件,我記得他也教了我們許多…

還有!Mr Gatz教history一定會口沫橫飛的!佢試過滴了口水在我張檯面!

「雞佬」的economics…有印像嗎?書嗎?你他教的我全無印像…只記得他曾在上堂的時候對我和Emily話:「Emily and Pricilla…你地傾計可否細聲一點?」哈哈…

「豬肉佬」的中史呢?我上到Form 3就無上喇…Felicia和Anita可能記得多D…

「河馬」的physics呢?紫色…好多紫色…

沒有花名的老師…名字總是“up”到嘴唇邊也說不出來…

想當年的Canteen…有…經典的凶牙利牛肉飯,大家一定記得!還有…魚蛋米、牛肚米…還有同學remind我的鹽焗雞髀飯!

火石道有時候有個阿伯賣炒麵的…記得嗎?

還有打比道的德記士多…買碗仔麵啊…By the way…德記士多…沒有了,拆左…有相為証!


又,當年當年…Form 6 的free class 很多…通常是待在library吹水吹水…還記得當年可以偷偷的在lunch前早點溜走…跑到九龍城吃午飯嗎?還是,只是我們一伙5人比較壞呢?

Domestic Science…sewing的就和所有科目夾好…一定要做條apron過隔離煮飯用…做個大袋放Art的畫紙…重記得做過一隻免仔公仔…

還有當年都有一大堆無無聊聊的inter-class competition。最無人想玩的…一定是drama的!我還記得逼住做過唔知《雷雨》定《家春秋》…

還有…有無人記得舊曲新詞的比賽?重要成班上台唱!我重有張相!

最記得Form 6A…我地5個老友坐右邊第一行…對正老師的是Corina,隔離係Anita、Mimi、Emily,最外邊係我…上Geography 時Mrs Lin…真係好悶…我坐在大外檔,成日…瞌著…Emily要叫醒我…

係喎…Mrs Lin…好似話佢大學時係校花!有無印像?

弊…開始覺得我個腦係裝垃圾的… 記埋晒D無謂野…

重有無in put 呢?

1 comment:

david said...

我叫David 讀CCKG 同 DPS 嘅,細個成日去德記買膠劍仔同埋batman card, 今日經過見到成間豪宅仲係丟空,隨便google一下得有冇tak kei資料,竟然撞咗入你個blog到,都算係有啲緣份 :)