8964

8964

Thursday, December 18, 2008

結婚…是為了甚麼?

城中熱話…迷離程度直逼「亞視維新」…

風迴路轉百小時…

由踢爆到認錯到分手…再結婚…

個起承轉合和亞視一樣…

新人上場改革反對再被炒到收皮…

一般的神化…

………………

偷食被發現後唔洗守行為重會幫手撐自己to the extreme case重會訓身嫁俾我照住我驚我被人鬧係賤男的女子…

喂…真喎…老實講,如果我係男人我都一定飛身娶左條女囉!(原諒我一時的粗丕…)小時候,老父教過我…「人嘛…『純』和『鈍』是手拉手的…」。

用科學D的說話講:「高EQ的就會低IQ囉…」

………………

to 萬千少女… Oh no...唔一定少女…41歲…中女都嫌大囉…
修正為:to 所有對婚姻有幻想的雌性動物…

結婚…為左乜先…

唔係真係以為係Happy Ending嘛…?? Disney Story一定係欺騙左大家好耐喇…

結婚…其實先係個開始咋…蠢!

結婚後…又要從新適應大家的新關係…身份不同,責任也不同…厘個關係…如果好彩…要維持到你死咁耐嫁…

情侶間相互的責任層次低好多…婚後…夫婦間個責任大好多…因為個commitment唔同左嘛…真係唔只一紙婚書咁簡單囉…

女朋友是最矜貴的…老婆喎…算吧喇…大家自己人…一切從簡嫁喇…

所以,男方婚前尚且如此唔俾面你,婚後…你信會更好嗎?

3 comments:

Anonymous said...

只可以講句..一個願打一個願捱.

又或者是周小姐前世欠了倪先生吧...

Anonymous said...

結佐婚可以鬧大聲D

「百世修來共船渡,千世修來共枕眠」........

wongduckie said...

真係無話可說…
這是昨晚我和相公的對話…
我:「唔明點解周小姐咁樣的偷食怪都要嫁囉…真係成個屎坑佬咁…」
相公:「屎坑…日日用…更臭…可能都習慣左…係就係臭D,不過習慣喇嘛…忍一忍…又一年喇…」
我:「咁個屎坑唔爆屎渠都可以叫做用得囉…」