8964

8964

Friday, November 7, 2008

W…我送佛都送到好西喇…

W離開後,阿嫂和小朋友還要留在港一段時間辦理身後事。

小朋友們在往後幾日寸步不離媽媽,不肯獨個兒跟其它親朋,including婆婆、女麻女麻、大伯etc,說怕媽媽又會忽然走…

我跟阿嫂傾過,小朋友這樣每天跟著去買棺木、壽衣等也不是辨法,決定要借我家小狗過橋。

星期日在我家舉辦的大閘蟹派對,有25人加2小朋友加8隻狗仔…8隻喎…一定可以代替阿嫂一會兒吧…

結果當然,狗狗是大大的吸引啦。就這樣,一住…就住了5晚!

Robby們的吸引力可不小呢!小朋友們有Robby就不用黐媽媽了。

還有還有,我家的惡鬼Robby對小朋友真係特別關照的。很快就和她們玩埋一堆了。

還有…是否外國長大的小朋友乖一點的呢?好似無港產的咁…麻煩喎…

佢地自理的能力高D又主動D,重要係…唔怕狗…

還是…

其實是因為港產媽媽麻X煩D呢?

Anyway...W,我take care埋你家人…算係咁喇掛…你太太話“鴨仔…你送佛都…送到好西了…”

我同你個女話你都無借過功課我抄…佢話佢可以借番俾我抄喎…what a sweet kid!

No comments: