8964

8964

Wednesday, November 26, 2008

海角七號


(我還是鍾意厘張poster多D…厘part先係我鍾意的story!I love 那班band友!)

套戲…ok啦…我真係覺得…ok囉…唔係唔好睇…不過又無咁誇,講到要睇幾次…可能係因為台灣人的台南情意結或underdog情意結掛…總之…唔係唔好睇…不過有D over-rated咁囉…

又可能我之前睇左「我在墾丁天氣晴」…已知台南真係好靚…和見識過台南的那獨有的鄉土感掛。

等於,如果香港…就可以拍…「不一樣的洪聖爺灣」…都可能有feel…

故事OK,只是范逸臣和田中千繪的愛情線比較薄弱…我想,大部份人覺得好睇,唔係因為主角條線而係組band的過程。厘套戲係典形由環境和綠葉帶起的一套戲!

所有配角都好sharp!那一堆各自懷抱音樂夢想的南部小人物:只會彈月琴的老郵差茂伯、在修車行當黑手的水蛙、唱詩班鋼琴伴奏大大、小米酒製造商馬拉桑、以及交通警察勞馬父子等,的故事都有意思。他們磨合的過程都交待得好好。其實講愛情的思念,勞馬的一段可能比范的更深刻…

話時話,范逸臣和田中千繪兩個角色真不知所謂…他們的演技又真是…海軍鬥水兵…

他們戲中的角式其實天生一對,都無料,又唔知自己無料,成日唔知點解要忿怒和擺臭臉…(不過唔知係咪導演和編劇的原意…)所以無乜好感…

之後無啦啦兩個愛上了,應該話係搭上了…就更無聊(真係無乜鋪排過佢地之間的感情交流喎…只係覺得飲左酒之後,生滋貓入眼only…sorry…)

之後唔知點解,又要選擇分開或一齊走or一齊留低…如果為了這麼一段暮水情緣就要跟人走或留低…就真係太兒稀了…

田中千繪的國語,好難聽…可能咁樣影響左表現…睇到我無乜feel。加上,佢的演技,都可以用「爛」來形容。我都係想睇番日劇的女演員…

范逸臣,ok啦…一個唔知為乜忿怒的band友…咁上下啦…無乜野囉…

其餘…我就…超愛茂伯!

那個小妹妹大大也很好。

馬拉桑我都鍾意!

水蛙都好好…

另外,中考介的歌聲一流…真係…好過…范逸臣…

P.S. as reference,可以睇埋台劇:「我在墾丁天氣晴」…懇丁的風光…好似靚D……

No comments: