8964

8964

Friday, November 7, 2008

相遇可能是要我們發現真相…後續!

W的女兒好可愛,在我家的幾天人同狗都好開心…佢地開始唔想去見“Third Kind”們。

唔…我地同佢地都真係好似有D special bonding…

那天和W的大女兒吹水,說她的爸爸寫了許多詩,有兩首是送給她們的。她們說中文不好,看不懂。

我叫她好好的學中文…中文很有趣…

我找出那封歷史文物「一、三、五聯邦共和國 致 鴨氏盜匪書」給她,告訴她:「你爸爸雖然寫了得多正經的詩篇,不過大學的時候,也做過好好笑和白痴的事啊!你地唔知你爸B也會做傻事,寫傻野嗎?這封信是你爸B在大學時寫的低B野…不過我唔讀俾你聽…你學好中文自己睇!你記住好好的keep住啊!你睇!我keep左18年喇!你唔好唔見啊!」他們都哇一聲…18年…老過佢地好多…

好好笑…

走了個圈…W的信回到他的女兒手上…

要好好的收藏啊!

………

W的太太對女兒說:「要謝謝爸B呢!如果唔係你地唔會識到鴨仔姨姨、叔叔、婆婆和三隻狗隻啊…是嗎?」

我跟住同女兒們話:「你爸B話有樣野叫“緣”…我就話我前世欠左佢囉…」

No comments: