8964

8964

Tuesday, May 26, 2009

《陪著你走》 盧冠廷、劉天蘭

因為搵開《漆黑將不再面對》,搵到埋盧冠延其他歌…

好鐘意佢D歌詞簡單直接但好到心!唔會要扭好多屎忽花咁…

This is one of the best!

我媽媽都好鍾意…佢話好似記得好似係話有一日盧冠廷同唐書琛吵架後,盧冠延擺左份譜係屋企,之後唐書琛就填左厘份詞的啊…

最鍾意…

「如果走到這世界邊端
我倆已是無力前行
跟我一起飛去」



曲:盧冠廷 詞:唐書琛 編:Chris Babida

誰說,時間片刻變陳舊
全為我分秒亦停留
因我,身邊有你緊握我的手
愛誰說永不會長壽
陪著你一生到白頭
都能把心中星星閃得通透

陪著你走
一生一世也不分
天天編出兩雙足印
過千山過千海
如果走到這世界邊端
我倆已是無力前行
跟我一起飛去

這份愛誰說永不會長壽
陪著你一生到白頭
都能把心中星星閃得通透

陪著你走
一生一世也不分
天天編出兩雙足印
過千山過千海
如果走到這世界邊端
我倆已是無力前行
跟我一起飛去
請你伴我同路去

1 comment:

Miss Yim San said...

我有去睇盧冠廷演唱會,佢唱live好好聽,演唱會度,仲有林子祥唱首盧冠廷作曲,潘源良填詞嘅「最愛是誰」.....好悲傷嘅歌,但好好聽。