8964

8964

Tuesday, January 6, 2009

新玩具…Panasonic Lumix LX3

買左新玩具…LX3




好鍾意個復古樣…好似以前用的菲林機…

係…我知係好無聊…不過鍾意就鍾意啦…無得解嫁喇…

最無謂都係那個另外買的真皮套…要$1090!!不過…我都買左…真係靚仔好多…

一向相機我都唔無乜所謂,相公叫我用邊部就邊部。不過舊的Fuji FinePix Z5...都好耐喇…加上得35mm…都真係唔係幾夠影…咁我又唔會托相公部大機出去玩…

哈見到厘部…好型仔!第一次自己話要買的相機。

BTW...Canon G10…真係有D大…加埋…醜樣囉…

我成日都覺得影相…除左工具…其實係講藝術感和構圖囉…哈哈…可以justify我今次以貌取機!咁我要厘部機都得到過我家相公approve…咁都唔會係空有外表!

功能上, 24-60mm 超廣角鏡頭,提供了比一般 F/2.8 大一級的 F/2.0 明亮大光圈。在大光圈配合內置 Mega O.I.S. 光學防震下,即使要在昏暗的光線下拍攝清晰的相片,頓時亦變得毫無難度。最適合我用黎影狗狗…佢地成最郁嘛…

在色彩方面,LX3非常的鮮明鮮豔,也是我影狗狗鍾意的色彩!

加上在晚間或黑暗中攝影,我又唔可以用flash…因為點防紅眼都防唔到狗的紅眼和綠眼…佢厘個大光圈加O.I.S真係好好用!

部機zoom只係去到60mm,D人會話唔夠遠。不過我一向都唔鍾意zoom咁遠,所以對我無影響。

另外都有好多Fun Mode,例如Pin Hole、Film Grain、Multi-Aspect Ration及Film Mode等…這些功能在今次推出的LUMIX系列都有。

(Pin Hole模式:仿針孔攝影機的拍攝模式,色彩會變得較淡,而且四邊都有出現黑角,有Lomo拍攝的味道。
Mulit-Exposure模式:以往很少數碼相機有多重曝光模式,LX3可以將三張相片合成,並且能自動調節畫面的亮度。Film Grain模式:仿黑白菲林的粗微粒效果,喜受這種Effect的拍友,一定會覺得甚有風味。)厘D咁多野…未玩到…等我玩多一陣先知好唔好玩喇…

永成買$3800,靚鏡加靚CCD,所以都幾好!

1 comment:

Anonymous said...

等緊你個用後感喎…佢真係好靚仔呀,加埋個套簡真殺哂呀!