8964

8964

Wednesday, January 14, 2009

Lumix LX3用後感。

哪…因為鼠鼠的詢問,先班門弄斧…

先聲明,我唔識嫁…只係一個小女子…我的用後感唔係好專業的啊!

咁呢…

1.外形對於我黎講就殺晒!我鍾意佢個復古look。當然,你都可以話無聊…不過女人買野係咁嫁啦…如果鍾意hi tech look就唔口岩喇…

2. 方便程度:一般啦…因為個cap唔係自動開,要自己開蓋,所以相對於以前用Fuji的,就比較花時間了。例如上次追月光,開得機來就慢左D了。

3.我鍾意有幾個「度」選擇…16:9我都用得幾多…

4.佢個IA幾好喎…

5. 功能上,之前都講過, 24-60mm 超廣角鏡頭,提供了比一般 F/2.8 大一級的 F/2.0 明亮大光圈。在大光圈配合內置 Mega O.I.S. 光學防震下,即使要在昏暗的光線下拍攝清晰的相片,頓時亦變得毫無難度。最適合我用黎影狗狗…佢地成最郁嘛…

不過相對D,就真係zoom唔遠…

6. Panasonic的色彩有D人覺艷左D,不過我影狗,倒剛好,不過唔鍾意咁豔都有得改。

7. Fun mode方面,個Pin hole mode都幾好玩…睇下波兒…
正常…


pin hole mode


8. 靚靚皮套真係又愛又狠…唔好講佢個價錢貴唔貴喇…

個套的protection好好,好fit,不過除就麻煩D…不過其實以前的機套都係咁…

但係現代講snap的時候,就真係麻煩左少少。我如果想住會影一排的話,我就會拆左cover那一邊,之後先蓋番佢。“lung”住個套影狗,好難低“炒”囉…

9. 重有,個mon睇野好豔好靚,同上腦睇有少少出入囉。

10. D manual function我未玩熟,遲D再講…啊…新年去完台灣再evaluate下…

1 comment:

Anonymous said...

嘻嘻,鼠好多時都比較膚淺,樣靚無內函無乜所謂,但哩個新玩具好似有外在都有內在喎…!我成日都想買部夜晚都影得靚0既機(當然係講自動機啦,大機我玩唔掂呀,我都係一個小女子0黎0家咋。)
好多謝你哩個用後感…thank you!