8964

8964

Sunday, January 11, 2009

無邏輯先可以做基督徙!

今日閱報有見「基督膠」的無邏輯言論…唉…

家 暴 條 例 正 反 對 壘
40 宗 團 體 vs20 同 志 組 織

【 蘋 果 日 報 訊 】 多 個 宗 團 體 昨 日 全 力…… 中 華 基 督 播 道 會 恩 福 堂 牧 師 蘇 穎 智 指 , 同 性 同 居 屬 「 社 會 歪 風 」 , 指 同 性 同 居 會 為 社 會 帶 來 更 多 「 養 鴨 一 族 」 , 令 很 多 大 學 畢 業 生 「 成 為 性 奴 」 , 「 帶 來 更 多 AIDS 同 HIV 受 害 者 」 。 …

……………

你唔認同同性戀…無問題,這只是各人不同價值觀的問題。只是,如果想convince人…唔該俾少少有邏輯的原因好唔好?

話:「同 性 同 居 會 為 社 會 帶 來 更 多 「 養 鴨 一 族 」 , 令 很 多 大 學 畢 業 生 「 成 為 性 奴 」 , 「 帶 來 更 多 AIDS 同 HIV 受 害 者 」」

哇!點解無人challenge厘D point呢?…原全相信“中 華 基 督 播 道 會 恩 福 堂”的教友要係外星人先會明白佢講乜…

1. 「同 性 同 居 會 帶 來 更 多 「 養 鴨 一 族」

唔明「同居」和「包養」有乜必然關係?睇下香港,大把同居的人係各自工作的喎!佢有無巨體數據先?

又如果真係,咁「異性同居」咪會又引至好多「養雞/養鴨一族」囉?

依照佢地的邏輯,結左婚,同樣被包養和照顧就無問題了。所以香港無錢男人上大陸娶或買個年輕女子落黎做老婆,可以搞野加上使佢地做野係十分合理的!照佢地一向的「亂咁推論」的方法,我有理由相信,佢係覺得「買賣婚姻」絕對比「同居關係」高尚!

2. 厘個原因重勁!『同 性 同 居 會 令 很 多 大 學 畢 業 生 「 成 為 性 奴 」』

哇…好勁…同樣道理,佢的邏輯應該cover埋異性…that is 『異 性 同 居 也 會 令 很 多 大 學 畢 業 生 「 成 為 性 奴 」』

我結婚前都一齊住埋7年喇…原來我或我相公…係性奴!

真係咁淫賤的事情只係「基督膠」先想得出!「同居」的原因一定係為左搞野…我想…D基督膠如果向你propose時,腦海只係想住『性』嫁咋…

3.「 同 性 同 居 帶 來 更 多 AIDS 同 HIV 受 害 者 」

唔該家計會同佢地上堂啦… AIDS 同 HIV 係由不安全性行為引起…同「同居」係無關係嫁!

嚴格黎講,就算你「濫交」,但你係有安全的性行為,你都唔會有AIDS嫁!

…………

唔該厘D膠人就算想convince人,可唔可以想一D合理和合邏輯的原因呢??

我想…我真係無potential做「基督徙」囉…

因為我有基本的邏輯思維嫁…

No comments: