8964

8964

Sunday, August 17, 2008

《The Last Lecture》Randy Pausch



剛在網路上看了Professor Randy Pausch在Carnegie Mellon University的Last Lecture: Achieving Your Childhood Dreams。好感動…好想推介一下!我知好多人都講過,不過好野唔怕講多幾次!

有關他的lectures都可以在下面他的大學搵到。

http://www.cmu.edu/randyslecture/

如果唔想電腦睇野傷神,可以去買他把演講內容extend了的書《The Last Lecture》。好正。本書可以話係教了我做人的道理,亦都同時教了我,教小朋友的道理…

佢個主題係講有關佢點樣“Fulfill your childhood dreams....”。我想,我都好多人都可能唔記得左曾經有過的dreams…

又或者,有D人,直頭唔會想個細路fulfill佢個childhood dreams。就好似小克話齋…依家的人…都要實濟…搵錢和搵食…唔好發夢啦…

所以話厘本書好可貴…唔係話要跟住做,只係,可以提醒一下,善忘的人,你重有冇夢想啊?…

1 comment:

Anonymous said...

我第一次知道關於"The Last Lecture"係睇The Oprah Show,當時睇Professor Randy Pausch響節目入面的"mini lecture"已經好感動。上兩星期響澳洲放假時一口氣讀完成本書,睇到又喊又笑的。那種感受同經驗就好似好多年前睇"Tuesdays with Morrie",提醒了我生命入面除了為生活為生存打拼之外,尚有很多很多做人的大道理要思考、要明白,不要讓自己變成生活重心都只放在賺更多的錢&再花更多的錢。 ~Mandy~