8964

8964

Monday, June 15, 2009

無知、歧視和自私



我唔係梅窩居民,所以如果一定要梅窩居民接受一間戒毒學校在佢地的社區就好易俾人話「你自己唔洗住係佢側邊就梗係風涼啦!」

不過老實講,睇番厘幾日新聞,除左可以話政府咨詢不足外,那班土民的嘴臉又真係好乞人憎…

甚麼的左一句「吸毒仔」,右一句「吸毒妹」…人地改過緊喎…厘班土民有無品嫁…

當正生師生進入會場之際,又有土民在場內高呼:「唔要吸毒仔、吸毒女!」…唉…你有乜訴求,有乜大條道理都好,咁樣出言侮辱班學生,試問叫旁人點幫得你地落?

人地講野又打斷人,跟本就唔想溝通…我懷疑佢地唔知乜野叫溝通,因為佢地其實真係可能唔明人地做緊乜…

上次聽到那些土民話「我地梅窩無乜人吸毒!」已經覺得好搞笑…厘D土民都真係好鬼駝鳥囉…當band 1的學校都有人濫藥的話,你唔好同我講,以為得天水圍有人濫藥、吸毒掛…衰D講句,睇下幾時到你個仔女索K…

老實講,我都唔覺南約區中學舊址係一個perfect spot,不過那班土民reject人地的point又唔係好valid囉…

話佢哋需要嘅係一間正規的學校,哪,個地址依家荒廢咗,都係因為收生不足,咁點解D學生要出去先…學生都'捨近取遠'返港島出路較好嘅學樣啦!外國學生則返國際學校,咁邊有demand嫁…依家有人爭就會有demand的嗎??

至於有人話樓價會跌喎…大佬,你係梅窩村屋,你估無左正生,梅窩就會變做何文田、中半山咩…

Anyway,其實唔理佢地唔鍾意正生任何的理由都好,其實我都覺得佢可以有佢地的意見,反正最切身影響到的就係佢地…

之但係…

去到出言侮辱人地就真「不該」了!又係那一句啦…唔理你幾有point,咁無品,點幫得佢地落??

No comments: